شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
نظرات: ۱
۰
-
کنایه سنگین مهاجری به میرباقری: چرا از امام(ره) خرج می‌کنید؟

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا به اظهارات اخیر محمدمهدی میرباقری درخصوص ضرورت جنگ با استکبار واکنش نشان داد.

محمد مهاجری، فعال سیاسی، اصولگرا، در واکنش به اظهارات محمد مهدی میرباقری که گفته بود: «برای رسیدن به مقصد قرب الهی حتی اگر نصف مردم جهان کشته شوند، می‌ارزد؛ لذا کشته شدن ۴۲ هزار نفر از مردم غزه در قبال آن مقصد بزرگ اهمیت ندارد البته کشته شدن شکست نیست؛ بلکه احدی الحسنیین است و در هر حال، پیروزی است. به ویژه آن که کسانی که کشته شوند، نمی‌میرند؛ بلکه زنده‌اند.» در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای محمدمهدی میرباقری نماینده محترم مجلس‌خبرگان در سخنانی از ضرورت جنگ با استکبار سخن می گوید و معتقد است باید این جنگ انجام شود حتی اگر نصف مردم جهان کشته شوند.

تا اینجای حرف او محل بحث نیست. اعتبار این سخنش هم مانند همان ادعایش در باره کروناست که می‌گفت خبر کرونا را ساخته‌اند که وحشت ایجاد کنند.

آنچه موضوع این نوشته است نسبت دادن این جمله به امام خمینی است: "امام می‌فرمودند گیرم ابرقدرتها همه ما بسیجیهای جهان اسلام را به دار بکشند و زنان‌مان را به اسارت بگیرند. برای رسیدن به مقصد به این نیاز هست"

ممنون اگر جناب میرباقری سند این جمله را که امام گفته باشند ارائه دهند.

بر فرض محال که امام چنین هم گفته باشند. آیا برنظر خودشان تا آخر مانده اند؟ مگر همین امام تا دوهفته قبل از پذیرش قطعنامه، نظرشان بر ادامه جنگ تا آخرین نفر و نفس نبود؟ پس چرا دستور به پذیرش قطعنامه دادند؟ جز این است که برای ایشان جان مردم مهم بود؟

می خواهید تئوریسین جنگ باشید بسم الله. می خواهید بکشید و کشته شوید بسم الله. اما چرا از امام خرج می کنید؟

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید سالک IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    فقط انگلیس پاک ومنزه وپاکیزه وپاستوریزه است اصلا وابدا ربطی به پایداری وحجتیه وووو نداره

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی