سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
نظرات: ۲
۰
-
چه کسانی از تخریب پزشکیان و کابینه سود می‌برند؟

یک فعال سیاسی اصولگرا از گسترش انتقادات به پزشکیان و دولت وی انتقاد کرد و نسبت به شکل گیری سناریوی تخریب دولت هشدار داد.

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده پیشین مجلس در گفتگو با «اطلاعات آنلاین» با اشاره به طرح برخی انتقادات از دولت و کابینه مسعود پزشکیان، اظهار داشت: دولت پزشکیان نشان داده که بنای تعامل با قوه مجریه را دارد تا یکی از اهداف این دولت یعنی تزریق آرامش به جامعه محقق شود . اما با این وجود متاسفانه گروهی تندرو و رادیکال به هر بهانه‌ای تخریب دولت و به ویژه شخص پزشکیان را در دستور کار خود قرار داده اند و با اظهاراتی که عمدتا واهی و توخالی به سیاه نمایی علیه دولت می پردازند.

این فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از رفتار غیر حرفه ای برخی از رسانه ها گفت: برخی از رسانه‌های رسمی کشور هم هیچ اِبایی از اتهام زنی ندارند و بر اساس توهمات ذهنی خود، اتهام‌هایی دروغین را به پزشکیان و سایر چهره‌های دولت نسبت می‌دهند. این گروه از رسانه ها نمی خواهند بپذیرند که انتخابات تمام شده و دولت جدید رسما دوره اش را شروع کرده است. این گروه از افراطیون در شرایطی علیه دولت تقلا می کنند که کشور بیش از هر برهه دیگری به یکصدایی و انسجام احتیاج دارد تا بتوانیم، با برداشتن موانع ریز و درشت، وضعیت فعلی را حتی المقدور ترمیم کنیم.

او افزود: این همه هجمه و قضاوت‌های آنچنانی در صورتی مشاهده می‌شود که دولت چهاردهم هنوز در ابتدای مسیر برنامه های خود است. در واقع آن‌ها عامدانه منافع ملی را با تهدید مواجه می‌کنند تا دغدغه‌های سیاسی_جناحی شان را پیگیری کنند. البته ناگفته پیداست، افکار عمومی به این درایت رسیده است که سره را از ناسره تشخیص بدهد؛ بنابراین توصیه به تندروها چیزی غیر از این نیست که اگر می‌خواهید، برای همیشه حاشیه نشین نشوید، در اسرع وقت به مدار منطق بازگردید تا بتوانید در آینده خود را در معرض رای مردم بگذارید.

مدیر کل پیشین دبیر خانه قوه قضاییه همچنین با اشاره به توقعی که جامعه و افکارعمومی از دولت پزشکیان دارد، تصریح کرد: افکارعمومی و مردم در جریان انتخابات به این تشخیص رسید که دولت جدید اساس را بر منطق گرایی گذاشته است که دقیقا به همین دلیل، مردم نسبت به کاهش موج گرانی ها ، مهار قیمت ها و رفع مشکلات امیدوارتر شده اند. بر همین اساس پزشکیان و کابینه باید با درک خواسته‌ هایی که مردم دارند و تکیه به کار و برنامه های کارشناسی به مسائل و مشکلات کشور بپردازند.

وی توضیح داد: آنچه مسلم است، جامعه آمادگی استقبال از وفاق ملی را دارد که این مسئولیت تصمیم گیران دستگاه‌های رسمی را بیش از پیش می‌کند. در واقع وقتی مردم با وجود گرفتاری‌های عدیده حاضرند، پای کار نظام و کشورشان بایستند، دولت، مجلس، قوه قضاییه و ... باید با توان ۱۰۰ درصدی مدیریت کشور در مسیر صحیح انجام بدهد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرا IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    طرفداران جلیلی
  • گمنام IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    آقای پزشکیان انسان شریف وبادرایتی است همه بایدحمایتش نماییم

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب