یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
نظرات: ۰
۰
-
قیمت خودرو در بازار امروز ۲۲ مهر/ یک محصول ایران‌خودرو میلیاردی ماند +جدول

بازار داخلی با شدت و میزان نوسان بیشتر از بازار مونتاژی گزارش می‌شود. با وجود همین موضوع، تعدادی از محصولات دست به عصا شده و درجا می‌زنند.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز ۲۲ مهر ۱۴۰۳ در اولین ماه پاییز نوسانی به چشم می‌خورد. این نوسان در بازار خودرو داخلی تا ۹۹٫۵ میلیون تومان و در بازار مونتاژی تا ۵۰ میلیون تومان مشاهده می‌شود. اما با وجود این جریان، تعدادی دیگری از محصولات با همان نرخ‌های قبلی در حال معامله‌اند.

گفتنی است با توجه به نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک اصلی بازار خودرو با کاهش جزئی آن تمامی محصولات نوسانی گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی امروز یک‌شنبه ۲۲ مهر

قیمت خودروهای داخلی در اغلب محصولات نوسانی گزارش می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما سقف شیشه‌ای که تولید آن از سال ۹۵ آغاز و در ۲ تیپ عرضه شد، امروز با رشد ۲۷میلیون تومانی مواجه شده و به قیمت یک میلیارد و ۲۰میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. البته خودروی مذکور تنها محصولی است که در بازار ایران خودرو به قیمت بالای یک میلیارد به فروش می‌رسد.

سایپا ۱۵۱ از محصولات شرکت سایپا محسوب می‌شود که با افت ۹۹٫۵ میلیون تومانی رکورددار افت قیمت در بازار داخلی  و مونتاژی شده و به نرخ ۳۳۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

کوییک S با مدل ۱۴۰۳ یکی از هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که با رشد ۲میلیون تومانی در محدوده ۴۲۰میلیون تومان قرار گرفت.

دنا پلاس (۶ سرعته) در دسته محصولات داخلی امروز ۴میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت ۸۱۲میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای ایران خودرو

قیمت خودروهای چینی امروز یک‌شنبه

بازار خودروهای مونتاژی در اغلب محصولات دستخوش تغییر شدند.

تیگو ۷ پرو E+ امروز با افت ۵۰میلیون تومانی رکورددار افت قیمت در بازار مونتاژی شده و به قیمت ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) با رشد ۲۰ میلیون تومانی به قیمت ۲میلیاردو ۵۹۰میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

اکستریم VX که جدیدا توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود، امروز تعادل خود را حفظ کرده و در محدوده ۴میلیارد و ۳۹۰میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌گردد.

چانگان CS55 مدل ۲۰۲۴ یکی از تیپ‌های خانوده چانگان، امروز با افت ۳۲میلیون تومانی در محدوده یک میلیارد و ۹۶۰میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای چینی

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب