شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
نظرات: ۰
۰
-
پیشنهادی حیرت‌انگیز در فوتبال ایران؛ برانکو استقلالی می‌شود؟

پس از انصراف پل لوگوئن از هدایت استقلال، جریان دلالی در فوتبال ایران فعال شده و تلاش می‌کند تا با تحمیل گزینه‌های نامناسب، به اهداف خود برسد.

میزان نوشت: یکی از واسطه‌های فوتبال ایران با همکاری برخی از منتقدان استقلال، در تلاش است تا برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس و فعلی تیم ملی چین را به استقلال تحمیل کند. این در حالی است که کارنامه این مربی در سال‌های اخیر بسیار ضعیف بوده است.

یکی از افرادی که در گذشته در باشگاه استقلال مسئولیت داشت با اتحاد با برخی منتقدان کنونی مدیران استقلال در تلاش است، سرمربی پیشین پرسپولیس را به عنوان گزینه پیشنهادی خود به مدیران استقلال تحمیل کند تا در مقطع کنونی او با کارنامه‌ای بسیار ضعیف روی نیمکت استقلال قرار بگیرد تا به این ترتیب زمینه حضور مجددش در فوتبال ایران فراهم شود.

مدیران استقلال پیش از مذاکره با پل لوگوئن به آندره استراماچونی پیشنهاد دادند که وی به استقلالی‌ها اعلام کرد برای حضور در کادر فنی استقلال خودش به تنهایی یک و نیم میلیون یورو می‌خواهد در حالی که این رقم به هیچ عنوان با مارکت این مربی همخوانی نداشت به همین دلیل مدیران استقلال قید مذاکره با این مربی ایتالیایی را می‌زنند.

در خصوص رقم پیشنهاد باشگاه استقلال نیز بررسی‌های میزان نشان می‌دهد، پل لوگوئن با رزومه‌ای قابل قبول در مذاکرات خود به توافق مالی قابل قبولی دست پیدا می‌کند و قرار می‌شود در قبال دریافت دستمزد یک میلیون دلاری او به همراه ۵ دستیار به ایران سفر کند تا همکاری خود را با استقلال آغاز کند که لغو بازی خانگی استقلال - النصر در تهران و توصیه سفارت فرانسه به همراه ارسال ایمیل‌های ناشناس برای اعضای خانواده وی باعث انصراف او از این همکاری می‌شود.

بررسی شرایط موجود نشان می‌دهد جریان دلالی در فوتبال ایران این روزها تمام عزم خود را برای تخریب مذاکرات هیئت مدیره استقلال با گزینه‌های کارنامه‌دار جزم کرده تا به این شکل شانس گزینه‌های مدنظر خود را افزایش دهد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب