چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
نظرات: ۱۴
۰
-
مشاور فرمانده سپاه هشدار داد: آماده شلیک هزاران موشک هستیم +ویدیو

مشاور فرمانده سپاه اعلام کرد: آماده شلیک هزاران موشک به اسرائیل هستیم.

دانشجو نوشت:  سردار ابراهیم جباری، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفت‌وگویی به دستاوردهای مهم عملیات "وعده صادق ۲" اشاره کرد. وی با تأکید بر این‌که هدف اصلی عملیات، فروپاشی اقتدار پوشالی دشمن بود، بیان کرد که این عملیات نه تنها ساختارهای امنیتی و نظامی آن‌ها را هدف قرار داد، بلکه به روحیه و اعتماد به نفس آنان نیز ضربه وارد کرد. سردار جباری اظهار داشت که دشمن، اقتدار خود را به صورت ساختگی به نمایش می‌گذارد و با تهدیداتش، جهان اسلام و حتی کل دنیا را مورد هدف قرار می‌دهد؛ اما با این عملیات، اقتدار خیالی آن‌ها را در هم شکستیم.

وی همچنین به حمله به پادگان‌های اف-۳۵ رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: «براساس اطلاعات دریافتی، احتمالاً حدود ۲۰ فروند از جنگنده‌های آن‌ها در این حملات نابود شده است. حتی اگر تعداد دقیق‌تر کمتر باشد، مهم این است که ما توانستیم به مراکز امنیتی و نظامی آن‌ها ضربات سنگینی وارد کنیم.» جباری افزود که رسانه‌های بین‌المللی نیز از خسارات وارد شده به رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند و این عملیات توانسته رعب و وحشت را در دل دشمنان ایجاد کند.

این مطالب را از دست ندهید:

آمریکا  جرئت ندارد با ما وارد نبرد شود

وی در ادامه با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله و واکنش دشمن به این حادثه، تصریح کرد که عملیات "وعده صادق ۲" پاسخی قاطع به دشمنان بود و نشان داد که روحیه مقاومت همچنان پابرجاست. سردار جباری گفت: «دشمنان تصور می‌کردند با شهادت نصرالله، ما تضعیف شده‌ایم؛ اما ما نشان دادیم که قدرت و عزم ما حتی قوی‌تر از قبل است.»

سردار جباری همچنین با تأکید بر قدرت موشکی ایران اظهار داشت که اگر در عملیات گذشته ۲۰۰ موشک شلیک شد، اکنون جمهوری اسلامی ایران آماده است صدها و هزاران موشک دیگر را به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کند و مراکز حیاتی دشمن را هدف قرار دهد. وی به وسعت کوچک رژیم صهیونیستی اشاره کرد و بیان داشت که محدوده آن‌ها در برابر قدرت نظامی ایران بسیار ناچیز است و در هر نقطه‌ای از ایران، آماده پاسخ به تهدیدات هستیم.

در بخش پایانی صحبت‌هایش، سردار جباری به شرایط سخت دشمنان اشاره کرد و گفت: «روحیه آن‌ها تضعیف شده و اضطراب شدیدی دارند؛ بسیاری از آن‌ها در حال مهاجرت از سرزمین‌های اشغالی هستند. پیام ما به آن‌ها این است که کارشان تمام شده و باید سرزمین‌های غصب شده را ترک کنند.»

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • محمد ولایی بازنشسته IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    خواست فوری ملت ایران ساخت بمبایی است که رژیم جعلی صهیون دارد
  • عباس قلی IQ ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    اسرائیل هم موشک داره اونم آماده پرتاب هزار موشک ه فکر کردن با دسته کورها طرف ن
  • خ IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    نفس سردار جای گرم هست وجیب پرپولش وسفره رنگینش مردم ازلی نان خالی وتخم مرغ خوردن دخلشون اومده اونوقت سردار برای آمریکا و اسراییل تقاضای جنگ می‌فرسته آیا هیچ فکر کردیم عربستان که دوبرابر از ما قویتره چرا بسیار سکوت کرده ومحتاطانه قدم برمی‌دارد ...فقط به دنبال منافع ملی خودش هست وحالا چرا ما باید منافع ملی خودمان ا برای غیر ایرانی حراج بگزاریم
  • Saman IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    وقتی عزت و شرف قرار است پایمال شود جنگ بهترین انتخاب است. دشمن خبیث خطوط قرمز نمی شناسند مماشات با چنین گستاخی او را آرام نخواهد کرد. مردی که از جان گذشته نباشد قادر نیست از شرف و ناموس ش دفاع کند. در خون ما چیزی هست که وقتی نادری بر ما حاکم شود کسی هماورد ما نیست. پاسخ بعدی ما باید بنیان کن باشد محاسبه ی قدرت دشمن و قصور در تنبیه نتانیابو شرایط بهتری برای ما پدید نمی آورد. کوبیدن او با قدرت زیاد.
  • محمود IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    یهودی های حرامزاده و وحشی متجاوز هر چه سریعتر باید فلسطین را ترک کنند و الا یک یهود نجس حتی در دریا هم نجات پیدا نخواهد کرد مگر غدای کوسه ها و نهنگها شوند هر چند خون نجس انها اقیانوس را هم نجس می کند .دوران قلدری رزیم نجس یهود به پایان رسیده الان دوران مقاومت قهرمان است ۷۰ سال است جنایت کردید ولی دیگر فرصتی غیر از فرار با خواری را ندارید .
  • حسین IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    خدا را شکر باید گورشان را از سر زمین‌های اشغالی گم کنند
  • عبادااه IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    قدرت موشکی و سایر ادوات جنگی خوب است لذا ما باید قدرت انفجار موشک‌ها را خیلی بیشتر کنیم وآن استفاده از اورانیوم ضعیف شده در خرج انفجاری آنهاست این همه سلاحها بایستی مسافت طی کنند و به هدف برسند آنهم با انفجار خرج تی آن تی که برای نابودی دشمن کفایت نمی کند بنابر این باید برای نابودی دشمن فکر اساسی باید کرد

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب