دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
نظرات: ۹
۳
-
کماندوهای اسرائیلی وارد خاک لبنان شدند؟ +جزئیات

منابع خبری از احتمال آغاز حمله زمینی اسرائیل به جنوب لبنان از امشب خبر داده اند.

رویداد ۲۴ نوشت: سی‌بی‌اس به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد اسرائیل به دولت آمریکا اطلاع داده که عملیات زمینی علیه جنوب لبنان قریب‌الوقوع است و احتمالا امشب آغاز می‌شود.

این مقام ارشد آمریکایی به شبکه  ABC گفته ما انتظار داریم عملیات زمینی اسرائیل در لبنان به زودی آغاز شود. اسرائیل وارد می شود تا زیرساخت های حزب الله را در نزدیکی مرز نابود کند و سپس عقب نشینی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

در همین ارتباط  صابرین نیوز گزارش داده که بنا به اعلام رسانه نزدیک به ارتش اسرائیل عملیات زمینی ارتش اسرائیل در مرحله اول پیشروی تا عمق دو کیلومتری در خاک لبنان به‌ منظور منهدم کردن بانک اهدافی در جنوب از جمله زیرساخت‌ها و تونل‌ های تاکتیکی حزب‌ الله را شامل می‌شود.

همچنین یک رسانه آمریکایی از ورود نیروهای کماندو رژیم صهیونیستی به خاک لبنان به منظور فراهم کردن مقدمات آغاز حمله زمینی به این کشور خبر داد.

شبکه سی ان ان ادعا کرد: نیروهای ویژه اسرائیل (کماندو) در روزهای اخیر عملیات نفوذ در داخل خاک لبنان انجام داده‌اند. این عملیات به منظور مقدمه چینی برای حمله زمینی به لبنان انجام شده است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • یامهدی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    خدا نابودتون کنه که انشاالله نابود میشن که نسل شیطانین وخون خیلی ازنوزادتاپیر رو ریختین اما فقط یکی ازخودتون زخمی بشه میمیرین که انشاالله ریشه کن بشین که به همین زودی میشین انشاالله🤲🤲🤲اللهم عجل الولیک الفرج🤲🤲
  • Ali IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    هی داد میدید ،اسرائیل برتری هوای دارد ال صهیونیستها دارند زمینی می آیند ،این دفعه ببینیم مرد میدان کیه وتلفات را چه کسی بیشتر میده ،کو آن کسانیکه می‌دانستند راه غزه بسته است و هر روز سر مرز داد می‌زدند ما ا چزابه غزه نمی‌فرستند ،حال سوریه و لبنان مرزش در دستان شماست چرا کسی داد نمونه ما آماده ایم ،همان کسانیکه داد می‌زدند چرا نمیان جلو ببرند به یاری حزب‌الله ودر راه خدا به شهادت برسند ،اگه صهیونیس
  • درمحمد براهوویی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    بنظرم اسرائیل قطعا در جنگ زمینی در لبنان شکست میخورد! واین جنگ به نفع ملت های خاور میانه است .
  • حسن احسان IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    بیاین ...ا که منتظریم
  • حسام الدین IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    مرگ بر نتانیاهو🤧
  • مصطفی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    از این بی ... هیچی بعید نیست، چرا اقا حکم نمیده قیچیش کنیم این بچه ناحلال یهود رو
  • جانباز انقلاب IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    دوستان بنده یک جانباز هستم و ایرا وطنم میباشد جدا از طرفداری باید انصاف هم داشت انصافا حق دارند این جنگ رو اول غزه فلسطین با حمله به شهرک های اسرائیل انجام دادند وحتی پیر زن هارو هم گروگان گرفتند خب این نشان داد تمام محاسباتشان غلط از اب درامد و مقصر اصلی ایران میباشد که دستور چنین حرکتی رو داده بود که حمله کنید نرتسید ما پشت شما هستیم خب هرکس خربزه میخوره باید پای لرزه شم بشینه

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب