شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
نظرات: ۰
۰
-
سپاهانی‌ها نقره‌داغ شدند

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه باشگاه سپاهان رای داد.

تسنیم نوشت: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آرای خود را درباره برخی از اتفاقات مسابقات اخیر فوتبال در قاره کهن صادر کرد که یکی از این آرا، به دیدار سپاهان ایران - شباب الاهلی امارات در مرحله مقدماتی لیگ نخبگان آسیا مربوط می‌شود.

AFC در مورد این مسابقه نوشت: هواداران در رفتاری نامناسب، دو نارنجک در طول مسابقه به زمین و محوطه اطراف زمین پرتاب کردند و باشگاه میزبان نتوانست به تعهدات خود در پیاده کردن قوانین امنیتی مسابقه پایبند باشد. باشگاه سپاهان همچنین نتوانست اطمینان حاصل کند که همه راهروها و خروجی‌های ورزشگاه، خالی از هرگونه مانع حرکت آزادانه است.

به این ترتیب باشگاه سپاهان برای نقض بند ۶۵.۱ آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به پرداخت ۱۳ هزار و ۷۵۰ دلار محکوم شد. این باشگاه همچنین باید ۱۰ هزار دلار بابت نقض بند ۳۵ و همچنین شش هزار و ۲۵۰ دلار بابت نقض بند ۶۴.۱ آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی AFC پرداخت کند. به این ترتیب سپاهان باید ۳۰ هزار دلار طی ۳۰ روز از تاریخ اعلام این رأی پرداخت کند.

در رأی دیگر کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: الوکره برای دیدار با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیای ۲ از بازیکنی به نام خالد محمد صالح استفاده کرد که یک جلسه محرومیت خود را پشت سر نگذاشته بود. به این ترتیب، نتیجه این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود تراکتور اعمال می‌شود و اخطارهای ثبت شده در این مسابقه، برای دیدارهای بعدی لحاظ نخواهد شد.

AFC در شرایطی حکم به برتری ۳ بر صفر تراکتور برابر الوکره حکم داد که تراکتور در این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شده بود!

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب