شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۷
نظرات: ۴
۰
-
مجری شبکه ۳ روی آنتن زنده دستور حمله به اسراییل را صادر کرد! +ویدیو

اظهارات مجری شبکه سوم سیما مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. او روی آنتن زنده می‌گوید تنها موشک است که نتانیاهو را متوقف می‌کند، آن هم از نوع بالستیک!

مجری شبکه سوم سیما با بیان این‌که مسئله جنگ اسرائیل مسئله ایران است، گفت: همان‌طور که با داعش جنگیدیم هم‌اکنون هم باید با نتانیاهو برخورد شود و امنیت ایران تامین شود.

او ادامه داد: بعضی از سیاسیون در آن زمان می‌گفتند مسئله سوریه به ما چه ارتباطی دارد و داعش آن‌جاست. اما اگر اقدام و ورود میدانی نمی‌کردیم، با داعش در مرزهای خودمان می‌جنگیدیم و با کشته شدن مردم خودمان مواجه می‌شدیم.

این مجری صداوسیما تاکید کرد: تهران با بیروت فرقی ندارد؛ اسرائیل به سراغ تک‌تک اهداف خواهد رفت. حالا برویم گفت‌وگو کنیم و بیانیه صادر کنیم! تنها موشک است که نتانیاهو را متوقف می‌کند؛ آن هم از نوع بالستیک.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لطف الله IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    با سلام به یاری خداوند متعال نیروهای جان برکف اسلام باید هرچه سریع تر دست به کار شده واین غده سرطانی را از زمین محو نماید .
  • طاها IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    برای رسیدن به هدف حتی اگر جنگ شود نباید ترسید روسیه را ببینید !!! چند سرباز و چقدر سرمایه از دست داد؟ اونم یک ابر قدرت هسته ای چقدر تحریم؟ بلوکه شدن دارایی ها؟ و...... رسیدن به هدف هزینه داره و حتی اگر جنگ راه حل باشه امروز این مهم اتفاق بیفته بهتر از فرداست زنده باد ایران...
  • ایران IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    ایشون وزیر جنگ هست؟ یا مجری ؟

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب