شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
نظرات: ۶۵
۰
-
انتقاد کیهان از حضور ایرانی‌ها در کنسرت استانبول؛ ۵۶۰ میلیارد تومان.../ خرج عیاشی می‌کنند!

کیهان مدعی شده ۱۵ هزار ایرانی برای شرکت در کنسرت استانبول به ترکیه رفته‌اند و هر کدام حدود ۳۶میلیون تومان هزینه کرده‌اند.

روزنامه کیهان نوشت: ۱۵ هزار نفر از ایرانیان برای شرکت در یک کنسرت به استانبول ترکیه رفته‌اند؛ با میانگین نفری ۳۶ میلیون تومان به عبارتی ۵۶۰ میلیارد تومان.

آیا بهتر نبود با این پول به فقرا کمک شود؟ چرا یک جماعتی فقط یاد گرفته‌اند به اطعام داوطلبانه مردم در محرم و صفر گیر بدهند. اتفاقا همین کسانی که اهل هیئت و اربعین هستند بیشترین کمک‌ها را به فقرای کشور می‌کنند و آن‌هایی که نق می‌زنند پولشان همواره در مراکز عیاشی خارج کشور صرف می‌شود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 62
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جزایری IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    آزاد کنید هم پول خارج نمیشه و هم شغل ایجاد میشه
  • مجید IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    آقای کیهان پاسخ این سوال را میتواند بدهد که چرا باید این همه پول از کشور خارج شود این پولها و پول سایر توریست هایخارجی اگر داخل کشور خرج میشد فقیر به این شدت نداشتیم پس اشکال اصلی از کیهان است که شرایط را طوری نموده که مردم به جای هزینه در کشور جایی دیگر هزینه مینمایند
  • دانش IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    چه فرقی می کند برای مردم عادی این حرف های شما خرج این افراد از درامدخودشان هست اما دلارهای که در تایلند ونیجریه وگوبا وکمک به گروهای دیگر از جیب فقیر وفقر ا می رود ای کاش از چپاول روسيه وچین که مفت نفت را و طلا را می برند بگید

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب