شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
نظرات: ۰
۰
-
این خودرو ۳۵میلیون تومان ارزان شد/ نوسان قیمت خودروهای چینی ادامه دارد!

قیمت خودروهای چینی در بازار در هفته اول مهرماه نسبت به خودروهای دیگر نوسان شدیدی را تجربه کرده است.

در هفته ابتدایی مهرماه بازار خودرو دست‌خوش تحولات قیمتی بوده است به‌طوری که خودروهای تولید داخل صعود قیمت را تجربه کرده‌اند و در بازار خودروهای خارجی نیز شاهد نوسان بوده‌ایم. اما در این میان، خودروهای چینی در برخی مدل‌ها کاهشی تا ۳۵میلیون تومان و در نقطه مقابل هم تا افزایش ۲۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است.

بررسی‌های میدانی خبرآنلاین نشان می‌دهد که در بازار خودرو،  ام‌وی‌ام X22 PRO دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ از ابتدای مهرماه تاکنون در حدود ۱۰ میلیون تومان گران شده و به ۸۹۵ میلیون تومان رسیده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم با افزایش ۵میلیون تومانی، ۸۷۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. اما ام‌وی‌ام X55 PRO IE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو ۲۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و یک میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در این میان،  چری آریزو 5T اسپرت FL IE مدل ۱۴۰۳ در حدود ۳۰ میلیون تومان ارزان شده و یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان پیدا کرده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو اما ۳۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان شده است.

چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ مدل ۲۰۲۳ با افزایش ۲۰ میلیون تومانی از ابتدای مهرماه، یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان شده است. جک S3 اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ هم در حدود ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

دانگ فنگ شاین مکس ۱٫۵ لیتر توربو مدل ۲۰۲۳ هم ۱۰ میلیون تومان گران شده و یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان شده است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب