سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
نظرات: ۰
۰
-
بهترین سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی و خارجی

این روزها خرید و فروش ارز دیجیتال به یکی از فعالیت‌های بسیاری از مردم تبدیل شده است. در واقع فعالیت در حوزه رمز ارزها به یکی از راه‌های کسب درآمد و فعالیت‌های اقتصادی مردم تبدیل شده و در عصر دیجیتال روش‌های جدیدی را برای درآمدزایی به روی جهانیان گشوده است. به همین دلیل است که در دنیای گسترده اینترنت، می‌توان سایت‌های ایرانی و خارجی زیادی را نیز برای خرید و فروش ارز دیجیتال پیدا کرد. از این روست که آشنایی با بهترین سایت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال و نوع عملکرد آنها، می‌تواند در پیدا کردن مسیرهای درست برای این مدل درآمدزایی در عصر جدید کارگشا باشد. در این مقاله با معرفی سایت‌های ایرانی و خارجی خرید و فروش ارز دیجیتال، سعی داریم به فعالان این حوزه در یافتن مسیر درست یاری برسانیم.

بهترین سایت‌های ایرانی خرید و فروش ارز دیجیتال

در ابتدا به معرفی چند نمونه از بهترین سایت‌های ایرانی خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازیم. این سایت‌ها که عمدتا با عنوان صرافی ارز دیجیتال شناخته می‌شوند، معتبر بوده و به صورت قانونی فعالیت

می‌کنند. باید در نظر داشت که این موارد تنها چند نمونه از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر ایرانی و سایت‌های ایرانی بیشتری وجود دارند که در این زمینه فعالیت جدی دارند.

یکی از نکاتی که در مورد صرافی‌های ارز دیجیتال وجود دارد این است که علاوه بر اعتبار و وجاهت قانونی سایت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال، باید دید چه تعداد رمز ارز در آنها خرید و فروش می‌شود. هر اندازه تعداد ارزهای دیجیتال معامله شده در یک سایت بیشتر باشد و کاربران بالاتری داشته باشد، برای خرید و فروش ارز دیجیتال بهتر است. یک صرافی ارز دیجیتال با تعداد و تنوع بالای رمز ارز، گزینه‌های بیشتری را نسبت به سایت‌هایی با تعداد ارزهای کمتر دارد. این موضوع برای کاربرانی که چندین رمز ارز را در اختیار دارند، بسیار مناسب‌ است و قدرت انتخاب بیشتری را به آنها می‌دهد.

رمزینکس

رمزینکس یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که در سال راه اندازی شده است و تاسیس کنندگان آن همگی از نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف هستند. این صرافی ارز دیجیتال با بیش از 320 رمز ارز یکی از بهترین سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال با حجم سفارشات بالا در ایران است. در واقع در صرافی ارزدیجیتال رمزینکس می‌توان قیمت بیش از 324 نوع رمز ارز را به صورت آنلاین و لحظه‌ای مشاهده کرد و کار خرید یا فروش را در آن با بالاترین سرعت و امنیت انجام داد. امنیت بالای حساب‌های کاربری، دریافت سود خودکار و پاداش 30 درصدی به کاربران معرف، از ویژگی‌های سایت و صرافی ارز دیجیتال رمزینکس است. رمزینکس دارای یک اپلیکیشن مخصوص تلفن همراه است که دسترسی کاربران به این صرافی را بسیار آسان می‌کند.

بیت پین

سایت بیت پین، یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال است که امکان خرید و فروش بیت کوین، خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتال محبوب در آن وجود دارد. بیت پین دارای اپلیکیشن تلفن همراه، پشتیبانی تمام وقت، کیف پول اختصاصی و بسیار خدمات دیگر است.

آبان تتر

صرافی آبان ‌تتر، یکی دیگر از بهترین سایت‌های ایرانی ارز دیجیتال است که بیش از ٤٠٠ رمز ارز در این صرافی خرید و فروش می‎شوند. آبان تتر مانند بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال امکان دریافت پاداش با دعوت از کاربران دیگر به صرافی را فراهم می‌کند که بدین ترتیب کاربران با هر معامله رمز ارز، بخشی از کارمزد معامله را با دریافت می‌کنند. پاداش دریافتی از صرافی آبان تتر به صورت آنی، با امکان برداشت و دائمی است.

نوبیتکس

سایت ارز دیجیتال نوبیتکس، از دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که خرید و فروش رمز ارزهای مختلف در آن صورت می‌گیرد. این سایت به دلیل داشتن تعداد زیاد کاربران و امنیت بالا، در دسته بهترین سایت‌های ایرانی خرید و فروش ارز دیجیتال قرار می‎گیرد. در این سایت خرید و فروش رمز ارزها با استانداردهای جهانی انجام می‌شود و به ویژه با امکان استفاده از شیوه چند امضایی امنیت کاربران به بالاترین حد خود می‌رسد.

والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس یکی دیگر از بهترین سایت‌های ایرانی برای بازار خرید و فروش ارز دیجیتال به شمار می‌آید. میزان تنوع این صرافی ارز دیجیتال بالا است که رمز ارزهای متنوعی در آن معامله می‌شوند. معاملات در صرافی والکس نیز به صورت خودکار و آنی از طریق بات معامله‌گر انجام می‌شود که امکان دریافت سود خودکار را برای کاربران ایجاد می‌کند.

بهترین سایت‌های خارجی خرید و فروش ارز دیجیتال

هر چند که سایت‌های ایرانی خرید و فروش ارز دیجیتال به دلیل فعالیت به زبان فارسی کاربران زیادی دارند، اما بعضی از افراد علاقمند به فعالیت در سایت‌های خارجی برای خرید و فروش ارز دیجیتال هستند. البته هنگام کار با این سایت‌ها باید مواردی مانند شیوه دریافت و پرداخت و استفاده از کارت‌های بانکی را در نظر داشت. زیرا بعضی از سایت‌های خارجی خرید و فروش ارز دیجیتال، به دلیل تحریم‌ها ممکن است محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی ایجاد کنند و یا حساب آنها را کاملا ببندند. با این همه آشنایی با این سایت‌ها و مطالعه دقیق شرایط آنها پیش از ورود به سایت و ایجاد حساب کاربری، می‌تواند بسیار کارآمد و مفید باشد. بدین ترتیب می‌توان از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کرد تا ضرری متوجه کاربر نشود.

بهترین سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی و خارجی

Binance

بایننس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال بر اساس را تعداد معاملات روزانه است. صرافی بایننس که در حال حاضر هیچ دفتر مرکزی رسمی در جهان ندارد، در کنار خرید و فروش ارزهای دیجیتال، فعالیت‌های جهانی گسترده‌ای نیز دارد. به عنوان مثال این صرافی اسپانسر جام ملت‌های آفریقا در سال 2021 بوده است. سایت بایننس آموزش‌های مربوط به ارز دیجیتال را در کشورهای قاره آفریقا انجام می‌دهد و یکی از سرمایه‌گذاران خرید توییتر توسط ایلان ماسک بوده است.

Coinbase

یکی دیگر از بهترین سایت‌های ارز دیجیتال خارجی، صرافی کوین بیس است. کوین بیس بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در آمریکا از نظر حجم معاملات است و امکان خرید و فروش بیش از 250 ارز دیجیتال در کوین بیس وجود دارد. باید توجه داشت که کاربران آن ملزم به ارائه هویت هستند. به همین دلیل کاربران ایرانی با آی پی ایران باید قبل از انجام معامله در این سایت و صرافی، از امنیت حساب کاربری خود اطمینان حاصل کنند.

Kraken

یکی دیگر از بهترین سایت‌های ارز دیجیتال خارجی صرافی کراکین است. کیف پول رمزنگاری شده کراکین (Kraken Wallet) یکی از خدمات سایت است که از هشت بلاک چین پشتیبانی می‌کند. کراکین دارای فعالیت بین‌المللی با کشورهای اروپایی، شرق آسیای و حتی ایران بوده که به موجب همکاری‌هایش با کاربران ایرانی مشمول پرداخت جریمه شده است.

بهترین سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی و خارجی

kuCoin

صرافی ارز دیجیتال کو کوین یکی دیگر از بهترین سایت‌های خارجی خرید و فروش ارز دیجیتال است که در آن بیش از 700 رمز ارز معامله می‌شود. این صرافی که روی وب 3 فعالیت می‌کند، بیش از 30 میلیون کاربر دارد، دارای بات معامله گر بوده و می‌توان در آن به معاملات اهرمی یا لیوریج (Leverage) پرداخت. این بدان معناست که کاربر می‌تواند با پولی که از سایت قرض می‌گیرد، به معامله بپردازد.

Bitfinex

در آخرین نمونه از بهترین سایت‌های خارجی ارز دیجیتال، می‌توان به بیت فینکس اشاره کرد. بیت فینکس یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در انگلستان و یک سایت حرفه‌ای در حوزه ارزهای دیجیتال است. بیت فینکس کار خود را با بیت کوین آغاز کرده و دومین صرافی بزرگ جهان از نظر تعداد بیت کوین است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب