دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
نظرات: ۴۹
۳
-
ورود مهدی تاج به فدراسیون فوتبال ممنوع شد

شاید مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دیگر به محل کار خود در این فدراسیون برنگردد.

تابناک نوشت: مهدی تاج که ۳۰ مردادماه زیر تیغ جراحان رفت و از ناحیه لگن مورد عمل جراحی قرار گرفت، پس از مرخصی از بیمارستان دیگر در فدراسیون فوتبال حاضر نشده و گفته می‌شود او یک ماه مرخصی درمانی دارد. حتی گفته شده تاج در شرایط فعلی در راه رفتن دچار مشکل است و پس از یک ماه استراحت پزشکی نیز برای شروع راه رفتن نیاز به واکر دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در شرایطی یک ماه از محل کار خود دور بوده که اتفاقات عجیب و البته مهمی در فوتبال رخ داده است. از پرونده فساد در فوتبال گرفته که گویا احضارهای مهمی هم از سوی نهادهای نظارتی صورت گرفته تا ماجرای VAR، تغییر قانون سقف بودجه، مشکلات زیرساختی استادیوم‌ها، حواشی تیم ملی فوتبال و مشکلات میزبانی بین‌المللی که در حال تبدیل شدن به یک فاجعه است.

با وجود مشکلات متعدد و غیبت طولانی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال به بهانه بیماری، اما روز شنبه خبری منتشر شد که در ادامه دیدارهای احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی، مهدی تاج هم با وزیر ورزش دیدار کرده است. این موضوع یک ابهام ایجاد می‌کند و آن هم اینکه چرا تاج باوجود اتفاقات مهم اخیر حتی یک حضور کوتاه مدت در فدراسیون فوتبال نداشته تا برای چالش‌های اخیر تصمیمی جدی بگیرد. باوجود اینکه گفته می‌شود او به صورت تلفنی و آنلاین جلسات را دنبال می‌کند، اما عدم حضور تاج این روزها بسیار چالش برانگیز و مبهم شده است.

در این بین شایعاتی هم شنیده شده که مهدی تاج دیگر قرار نیست به فدراسیون فوتبال بازگردد و مرخصی او ادامه‌دار خواهد بود تا تکلیف فدراسیون فوتبال مشخص شود. گویا نهادهای نظارتی و وزارت ورزش و جوانان منتظر اعلام رأی پرونده فساد در فوتبال هستند تا تغییرات احتمالی در فدراسیون فوتبال را کلید زده و برای انتخاب سرپرست یا تعیین تکلیف بازگشت شهاب‌الدین عزیزی‌خادم پس از پایان محرومیتش را دنبال کنند. با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال باید اسفندماه برگزار شود، هیچکدام از این اتفاقات دور از ذهن نیست.

باتوجه به این اخبار و شایعات، اینکه مهدی تاج برای دیدار با وزیر ورزش و جوانان مشکلی ندارد اما برای حضور در محل کارش دچار مشکل است، شنیده‌ها مبنی بر ممنوعیت ورود تاج به فدراسیون فوتبال را جدی‌تر می‌کند. هرچند باید دید واکنش رئیس فدراسیون فوتبال به این اخبار و شایعات چیست و هر واکنشی از سوی او می‌تواند جالب توجه باشد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب