دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
نظرات: ۰
۰
-
زمان عرضه اپل واچ پلاستیکی اعلام شد؟

گزارش‌ها حاکی از این هستند که نسخه پلاستیکی ساعت اپل نهایتا عرضه خواهد شد اما تاریخ عرضه تا پیش از سال آینده نخواهد بود.

ایسنا نوشت: اپل در رویداد «It’s Glowtime» که در روز نهم سپتامبر برگزار شد، تعداد زیادی محصول جدید را معرفی کرد اما گزارش شده که «اپل واچ SE» با بدنه پلاستیکی در میان آنها نبوده است.

به نقل از انگجت، با وجود این، چنین خبری لزوما به این معنی نیست که ما اپل واچ SE را نخواهیم دید. «مارک گورمن»(Mark Gurman) از بلومبرگ، برای اولین بار گزارش داد که این شرکت در حال توسعه یک نسخه ارزان‌تر از ساعت خود است و گفت: ساعت پلاستیکی SE هنوز رو به جلو حرکت می‌کند.

منابع به گورمن گفتند که این ساعت ممکن است سال آینده به بازار وارد شود.

اپل واچ SE آخرین بار در سال ۲۰۲۲ با عرضه نسل دوم به‌روزرسانی شد. گورمن گزارش داد که علاوه بر بدنه پلاستیکی، برنامه‌های دیگری نیز برای این ساعت وجود دارد؛ از جمله این که شایعه شده ساعت قرار است پررنگ‌تر طراحی شود تا برای کودکان جذاب باشد.

با وجود این، به نظر می‌رسد که اپل برای طراحی پلاستیکی با مشکل تولید روبه‌رو شده است. اخبار رسمی رویداد اپل پیرامون اپل واچ، روی سری ۱۰ متمرکز بود و همانطور که پیش از این رویداد انتظار می‌رفت، دارای ساختار نازک‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر است. «بیلی استیل»(Billy Steele) گزارشگر انگجت، صفحه نمایش OLED روشن‌تر و با زاویه دید عریض سری ۱۰ را در مقایسه با سایر مدل‌های اخیر، یک به‌روزرسانی بزرگ نامید.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب