یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
نظرات: ۰
۰
-
تاریخ باران شدید و توفان در استان‌های مختلف کشور مشخص شد

طبق اعلام سازمان هواشناسی رگبار و رعد و برق برخی مناطق کشور را فرا می‌گیرد.

ایسنا نوشت: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۲۵ شهریور) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و مناطقی از استان‌های اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و ارتفاعات هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بارش در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، مازندران و گلستان شدت دارد.

او ادامه داد: دوشنبه (۲۶ شهریور) در مناطقی از شرق گیلان، مازندران، گلستان خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. همچنین دوشنبه در ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر و احتمال رگبارو رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: سه‌شنبه (۲۷ شهریور) این شرایط در شمال استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،اردبیل، گیلان و غرب مازندران ادامه خواهد داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: چهارشنبه و پنجشنبه (۲۸ و ۲۹ شهریور) در مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و نیمه غربی سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: امروز و فردا در نیمه شرقی و مناطقی از مرکز کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز دریای خزر و طی امروز و فردا دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج خواهند بود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۶ شهریور) قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد و کاهش ابر با کمترین و بیشترین دمای ۲۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۷ شهریور) کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش باد و افزایش ابر با حداقل و حداکثر دمای ۲۲ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۳ و ۴۲ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین و گرم ‌ترین مرکز استان‌ها خواهند. بود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب