شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
نظرات: ۰
۰
-
خبر مهم برای مسافران؛ جاده پرتردد شمالی مسدود شد

فرمانده پلیس راه کندوان اعلام کرد : به علت ترافیک پرحجم این مسیر از سمت تهران و کرج به چالوس بسته شد.

ایرنا نوشت: سروان پژمان لطفی گفت: بار ترافیکی پرحجم از سمت چالوس به کرج و تهران گزارش شده بنابراین برای تخلیه بار ترافیکی محدودیت ترافیکی حوالی ساعت ۱۴ امروز اعمال و از سمت کرج به چالوس مسدود شد.

وی اظهار کرد : پس از تخلیه بار ترافیکی این محور از سمت شمال به جنوب یا به عبارتی چالوس به کرج و تهران با اعلام پلیس راه تا ساعاتی دیگر یک طرفه خواهد شد

پس از بهره برداری قطعه ۲ آزاد راه تهران - شمال حدفاصل دوآب شهرستانک از استان البرز تا پل زنگوله در مازندران در ۱۵ تیرماه سال گذشته مدت زمان سفر از تهران به چالوس حدود ۳۰ دقیقه به علت کوتاهی مسیر کمتر و تمایل مسافران از دیگر نقاط کشور به ویژه پایتخت و البرز به شهرهای ساحلی گردشگرپذیر غرب مازندران بیشتر شده است.

به همین علت در خروجی قطعه ۲ آزادراه تهران - شمال از استان البرز و ابتدای جاده قدیم کندوان در مسیر جنوب به شمال شاهد ترافیک پرحجم هستیم که با اعمال محدودیت های ترافیکی این موضوع مدیریت می شود.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان در حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که این رقم در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار مورد نیز می‌رسد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب