جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
نظرات: ۰
۰
-
سانتیاگو برنابئو بهترین ورزشگاه جهان شد!

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به عنوان بهترین ورزشگاه جهان معرفی شد.

فوتبال 360 نوشت: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو متعلق به رئال مادرید در اجلاس معتبر جهانی فوتبال به عنوان بهترین ورزشگاه جهان در سال 2024 معرفی شد. 

این جایزه بر نوآوری‌های پیشرفته ورزشگاه و تأثیر تحول آفرین آن بر چشم انداز فرهنگی و اقتصادی مادرید تاکید کرده است. 

برنابئو، بهترین ورزشگاه جهان

به نقل از موندو دپورتیوو، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دلیل پیشرفت‌های قابل توجه خود از جمله یک زمین جمع شونده پیشرفته با یک گلخانه زیرزمینی به شهرت زیادی دست یافته است. 

سایر ویژگی‌های کلیدی عبارتند از یک صفحه نمایش ویدیویی 360 درجه در سراسر فضای داخلی ورزشگاه و یک پوسته دیجیتال خارجی که محل برگزاری بازی را به یک نقطه عطف شهری و پویا تبدیل می‌کند.

یان آلسی، یکی از بنیانگذاران اجلاس جهانی فوتبال، سانتیاگو برنابئو را مورد تمجید قرار داد و گفت: «سانتیاگو برنابئو فقط یک ورزشگاه نیست بلکه ویترینی برای آینده مکان‌های ورزشی و تفریحی است.

ترکیبی از فناوری پیشرفته، پایداری و چند کاربرد بودن، استاندارد جدیدی را برای آنچه یک استادیوم مدرن نیاز دارد، تعیین می‌کند. این یک تغییر واقعی در صنعت و یک دارایی مهم برای اقتصاد مادرید محسوب می‌شود.»

مرکز فرهنگی

علاوه بر اهمیت فوتبالی، سانتیاگو برنابئو به یک مرکز فرهنگی تبدیل شده  و در طول سال میزبان کنسرت‌های مطرحی از ستاره‌های جهانی دنیای موسیقی بوده است. 

با گذشت زمان، می‌توان انتظار داشت این ورزشگاه میزبان بسیاری از رویدادهای این چنینی و حتی شاید ورزش‌های دیگری مانند بسکتبال باشد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب