چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
نظرات: ۰
۰
-
فروش دایون Y7 با قیمت قطعی آغاز شد +جدول

فروش خودرو دایون Y7 با قیمت قطعی و پیش پرداخت ۷۵۰ میلیونی آغاز شد.

صنایع خودروسازی ایلیا، جدیدترین فروش تابستانی دایون Y7 با قیمت قطعی به صورت نقد و با تسهیلات ویژه را آغاز کرد. در این طرح فروش متقاضی می‌تواند با پرداخت ۷۵۰ میلیون تومان بهترین تسهیلات خرید خودرو را دریافت کند. 

در این طرح فروش با تحویل ۳۰ روزکاری ویژه شهریورماه، متقاضیان می‌توانند از طریق سایت خودروسازی ایلیا درخواست خرید را ثبت کنند و نسبت به کد فروش انتخابی، پرداخت وجه خودرو را تکمیل کنند.  قیمت قطعی دایون Y7 برای مدت محدود از ۲۱ تا ۳۱ شهریورماه به مبلغ ۱۹.۹۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال علام شده است. 

در جدیدترین طرح فروش دایون Y7 که آخرین طرح فروش تابستانه خودروسازی ایلیا است، دو مدل طرح فروش به صورت نقد و با تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده است. بدین صورت که متقاضی خرید در هر دو مدل، فقط با پرداخت ۷۵۰ میلیون تومان، امکان خریداری خودروی دایون Y7 را دارد، همچنین این امکان فراهم است تا ما بقی مبلغ خودرو به شرط انتخاب کد فروش، پرداخت شود. 

صنایع خودروسازی در شرایط این خودرو تاکید کرده است که "شرایط اخذ تسهیلات بر اساس اعتبار سنجی بانک عامل خواهد بود و در صورت عدم احراز صلاحیت متقاضی، باید مابقی مبلغ به صورت نقدی پرداخت شود."

از همین امروز، متقاضیان خرید خودروی دایون می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش سایت خودروسازی ایلیا، درخواست خود را ثبت کنند. 

فروش فوق‌العاده یک خودرو  با قیمت قطعی آغاز شد +جدول قیمت

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب