چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
نظرات: ۰
۰
-
بارش شدید باران در ۱۱ استان کشور/ هشدار هواشناسی صادر شد +نقشه

سازمان هواشناسی با صدور هشدار ناپایداری موسمی در ۱۱ استان از کاهش دما در نوار شمالی و بارش باران و رعدوبرق در اکثر مناطق کشور طی اوایل هفته آینده خبر داد.

مهر نوشت: بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد و فردا پنجشنبه علاوه بر این مناطق برای اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی نیز رگبار و رعدوبرق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه ۲۳ شهریور با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور برای استان‌های واقع در شمال غرب دامنه‌های البرز واقع در گیلان، مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات البرز واقع در البرز، تهران و سمنان ابرناکی، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

شنبه هفته آینده در ارتفاعات شمال غرب رگبار پراکنده روی می‌دهد. برای شرق گیلان، مازندران، گلستان، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان و دامنه‌های شرقی زاگرس شامل استان‌های همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات غرب اصفهان، یزد و کرمان افزایش ابر رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در مازندران و شرق تهران رگبار و رعدوبرق شدید انتظار می‌رود. یکشنبه هفته آینده ۲۵ شهریورماه به‌جز شمال غرب در سایر مناطق ذکرشده بارندگی روی می‌دهد و علاوه بر آن در خراسان جنوبی و ارتفاعات خراسان رضوی رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از روز جمعه تا شنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور روی خواهد داد و علاوه بر شرق و جنوب شرق کشور در بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان، تهران، البرز و در اصفهان، قم، مرکزی و همدان در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب