سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
نظرات: ۰
۱
-
وکیل مشهور نیویورکی ۲ دلیل عمده طلاق را فاش کرد

وکیل مشهور امریکایی در امور طلاق دو فاکتور مهم که باعث فروپاشی یک پیوند زناشویی می‌شود را فاش ساخت و اینکه چگونه می‌توان جلوی جدایی همسر را گرفت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، جیمز سکستون، وکیل مشهور نیویورکی و نویسنده کتابهای پرفروش «چگونه عاشق بمانیم» و «اگر در دفتر من باشی، دیگر خیلی دیر است»، ضمن صحبت درباره دلایل اصلی طلاق در این روزها، توصیه‌هایی برای بهبود راوبط زناشویی ارائه کرد. وی در پادکست روزانه‌های یک مدیر دو دلیل اصلی طلاق را «خیانت» و «پول» می‌داند و تاکید دارد اگرچه خیانت بسیار بزرگ است اما تنها جزیی از ماجراست است.

وی از فقدان رابطه جنسی نیز ذیل این دلیل صحبت می‌کند و خاطر نشان می‌کند که مردان بیشتر از زنان به خیانت متهم می‌شوند که این امر منجر به طلاق می‌شود.

جیمز ادامه می‌دهد: «پول ارتباط زیادی با قدرت دارد. همه چیز در جهان مربوط به [رابطه جنسی] است... و من فکر می کنم پول در مورد قدرت است. پول مربوط به کنترل است. پول در مورد فرصت‌هاست، امنیت است، به یک سری چیزها مربوط می‌شود، اما در واقع پول نیست. پول فقط یک ارز است که ما با آن معامله می‌کنیم، بنابراین من فکر می‌کنم پول یک سری چیزهای پیچیده در خود دارد؛ مردم با خودشان و با پول ناصادق هستند.»

البته جیمز روی طلاق‌های رایج‌تر که در آن‌ها پول دخیل بود، سرپوش گذاشت. او معتقد است که وقتی زنی بیکار می‌شود و پولی نمی آورد، به طلاق منجر نمی‌شود.

 با این حال، او اعتراف کرد که وقتی مردان شغل خود را از دست دادند، زنان جذب ایده «نان آور» نشده و این به جدایی منجر می‌شود. این وکیل خاطرنشان کرد که زوج‌ها برای زنده نگه داشتن عشق باید به یکدیگر توجه کنند.

 او برای مردان نیز توصیه‌هایی داشت. جیمز گفت که مردان باید یادداشت‌های عاشقانه برای همسرشان بگذارند تا به آنها یادآوری کنند که چقدر آنها را می‌پرستند.

به گفته وی فقط ۱۰ ثانیه طول می‌کشد تا به همسرتان نشان دهید که به او اهمیت می‌دهید. وی فاش کرد هرگز نباید بند وفاداری یا بند غروب را به عقدنامه اضافه کنید.

این بندها شرط قانونی می‌گذارند تا در صورت خیانت، ازدواج باطل شود و شرایط توافق منقضی می‌شود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب