دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
نظرات: ۱
۰
-
تلویزیون با مهران مدیری و فرزاد حسنی توافق کرد

مدیر شبکه نسیم ضمن اعلام برنامه‌های جدید شبکه نسیم، همچنان بر سیاست صدا و سیما مبنی بر همکاری با هنرمندان مطرح تاکید کرد و از توافق با آنها خبر داد و در عین حال توافق تلویزیون با مهران مدیری برای ساخت یک مجموعه نمایشی را تایید کرد.

ایسنا نوشت: نشست خبری سید محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم صبح امروز ـ دوشنبه ـ ۱۹ شهریور ماه ـ در ساختمان شبکه نسیم برگزار شد.

او درباره جزییات برنامه‌های جدید این شبکه توضیح داد: «هزار و یک» با محوریت شخصیت جناب خان در مرحله ساخت دکور است و «مسابقه بی‌سابقه» نیز با اجرای فرزاد حسنی مراحل پیش تولید را می‌گذراند.

خوشرو در این نشست با اعلام این خبر که برنامه «بگو بخند» از اول مهر آغاز می‌شود، اظهار کرد: برنامه «سرنخ» نیز با اجرای کامران تفتی شکل پیدا کرده است. برنامه «مسابقه بی‌سابقه» شبیه «مسابقه هفته» مرحوم منوچهر نوذری است که با اجرای فرزاد حسنی در مرحله پیش تولید است.

مدیر شبکه نسیم از فصل دوم «برمودا» نیز با اجرای کامران نجف‌زاده خبر داد و گفت: این برنامه در حال تولید است. همچنین برنامه «نوآ» در حوزه خیاطی و مد برای بانوان از اول مهر روی آنتن می‌رود. فصل جدید «کودک شو» نیز تا اواخر پاییز روی آنتن است و از شب یلدا متفاوت می‌شود.

خوشرو در ادامه گفت: «هزار و یک» نیز با محوریت شخصیت جناب خان در مرحله ساخت دکور است و برآورد ما این است که مورد استقبال قرار می‌گیرد. بخشی از برنامه پیرامون اعداد است. با هنرمندان مطرح کشور مذاکره صورت گرفته است و تا اواخر مهر به آنتن می‌رسد. همچنین برنامه «خوش‌نمک» یک رقابت خودمونی بین بانمک‌ها است که سلبریتی و رنگ و لعاب اضافه ندارد و پخش می شود.

خوشرو در پاسخ به سوالی درباره کپی‌برداری برنامه‌های جدید شبکه نسیم از «خندوانه» و «دورهمی» هم گفت: ما نمی‌خواهیم کپی انجام دهیم. آن برنامه‌ها خودشان از جای دیگر الگو گرفته بودند. هیچ مجموعه عاقلی سرمایه‌های خودش را از دست نمی‌دهد و ما آماده ادامه دادن برنامه‌های موفق هستیم. 

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره نظرسنجی مبهم برنامه «از سرگذشت» بیان کرد: نظرسنجی اعلام شده درباره «از سرگذشت» نظرسنجی مرکز تحقیقات و افکارسنجی صداوسیما نبوده است. این برنامه احتمالا در نظرسنجی‌های آینده جایگاه خوبی خواهد داشت. 

خوشرو درباره برنامه «دورهمی» هم اظهار کرد: مشکل برنامه «دورهمی» مهران مدیری نیست. آقای مدیری برای کارهای نمایشی قرارداد بسته است. مسأله یک گیر اداری با تهیه‌کننده است که اگر حل بشود فصل پنجم پخش می‌شود. 

خوشرو از توافق مهران مدیری با صداوسیما برای ساخت یک مجموعه نمایشی جدید خبر داد و درباره تعامل تلویزیون با هنرمندانی که مدتی از رسانه ملی دور بودند، توضیح داد: هر کدام از این هنرمندان رفت و برگشت دارند؛ نمونه آن برنامه آقای ایرج طهماسب بود که پیش از این در شبکه نمایش خانگی تولید و پخش می‌شد و دوباره تلویزیون آمدند؛ برنامه‌ای که دیده شد و این حس که در معرض ۸۸ میلیون بیننده قرار بگیری غیرقابل توصیف است. بنابراین همه امکان فعالیت دارند و آقای مدیری هم قرار است برای سیمافیلم کار نمایشی بسازند.

او با اشاره به خداحافظی «کتاب باز» و سروش صحت از تلویزیون هم تاکید کرد: هیچ هنرمندی را نمی‌توانید مثال بزنید که من در شبکه نسیم جلوی فعالیتش را گرفته باشم. بله، حتما به برنامه‌های «دورهمی»، «کتاب باز» و یا «خندوانه» نقد داشتم اما خاطرم هست وقتی «کتاب باز» متوقف شد آقای صحت دنبال ساخت سریال رفتند و ما برای ادامه ساخت «کتاب باز» به دنبال ایشان بودیم که فرصت تولید دیگر پیش نیامد.

خوشرو افزود: ما همین الان مجاز به همکاری با پلتفرم‌ها در شبکه خانگی هستیم، منتظر عوامل «کتاب باز» هم بودیم اما طرحی از طرف آنها داده نشد. اگر دوستان تمایل داشته باشند باز هم برای طرح دیگری آماده‌ایم. به دلایلی خود برخی از این برندها تصمیم گرفتند که همکاری نکنند.

وی همچنین درباره‌ی برنامه «خندوانه» گفت: آقای رامبد جوان را مدتی پیش دیدم که می‌گفتند مردم از «خندوانه» و تولید آن پرس و جو می‌کنند، خود این هنرمندان هم ظرفیت تلویزیون را می‌دانند. اینها همه دوستان ما هستند و ترجیحشان این است که گاهی در مدیومی دیگر فعالیت کنند؛ البته کار در تلویزیون دشواری‌ها و در عین جذابیت‌هایی خاص خود را در مقایسه با شبکه نمایش خانگی دارد. کار در شبکه نمایش خانگی راحت‌تر است اما مخاطبان کمتری دارد.

او با بیان اینکه مذاکراتی با چهره‌های دیگر در حال اتفاق است، گفت: آقای محمد بحرانی روی برنامه «هزار و یک» انرژی زیادی می‌گذارد و این جای تقدیر دارد؛ با وجود اینکه درگیر کسالت هم شد. 

🛡️او درباره بازخوردهای فصل جدید «کودک شو» در بین مخاطبان گفت: ما در «کودک شو» برای حضور خانواده‌ها صف طولانی داریم و این نشان می‌دهد مخاطبان زیادی همراه این برنامه هستند و آن را دنبال می‌کنند.

مدیر شبکه نسیم در پایان گفت: ما با هنرمندان تعامل می‌کنیم و مطالباتی که داریم دستوری نیست. «دورهمی» را با تحولاتی که خود آقای مدیری هم راضی بود ساختیم. اخیرا مصاحبه ایرج طهماسب را دیدید که درباره وضعیت تلویزیون چه گفته بود؛ دلیلش این است که ما گفت‌وگو می‌کنیم و اقناع صورت می‌گیرد. مگر محمد بحرانی کم امکان کار در پلتفرم دارد اما این طرف هم کار می‌کند. آن طرف پول متفاوتی با دردسر کمتری وجود دارد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب