سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۳
نظرات: ۱
۰
-
تقویت و گسترش تفکر وفاق ملی وظیفه همگانی است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: برای عبور از وضعیت و شرایط موجود اقتصادی - سیاسی، همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید فارغ از دیدگاه های سیاسی، آنچه را که صلاح کشور و مردم است، پیگیری کنند. یعنی مانند  رویکردی که مجلس اصولگرای دوازدهم در قبال رای اعتماد به کابینه پزشکیان از خود نشان داد.

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با «اطلاعات آنلاین»، گفت: دولت پزشکیان باید بدون توجه به مناسبات سیاسی_جناحی کار کند و در تصمیم گیری ها فقط مصالح ملی و آرامش مردم را در نظر بگیرد. 

دبیر کل حزب سبز ایران افزود: برای عبور از وضعیت و شرایط موجود اقتصادی - سیاسی، همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید فارغ از دیدگاه های سیاسی، آنچه را که صلاح کشور و مردم است، پیگیری کنند. یعنی مانند  رویکردی که مجلس اصولگرای دوازدهم در قبال رای اعتماد به کابینه پزشکیان از خود نشان داد.

به گفته وی، فراگیری نگاه و تفکر «وفاق ملی» نکته بسیار امیدوارکننده‌ای است که خوشبختانه امیدواری به آینده‌ای بهتر را افزایش داده است؛ بنابراین وظیفه همگانی این است که این تفکر را گسترش دهند.اگر با اختلاف سلیقه یا تفاوت عقیده مواجه شدند، با سعهِ صدر فضای تشتت را مدیریت کنند تا جدل‌های احتمالی، شرایطِ خدمت را مخدوش نکند.

کنعانی مقدم گفت: تفاوت دیدگاه در نظام سیاسی و عرصه مدیریتی وجود دارد اما آن چه مهم است این که همه در یک هدف مهم و نهایی که «اعتلای نظام و توسعه جامعه» است، تلاش می‌کنند. به همین دلیل ترجیحِ همه دستگاه‌ها باید همصدایی و همکاری با یکدیگر باشد.

وی افزود: وقتی جامعه‌ای با مشکلات و معضلاتی مواجه می شود،به همان میزان باید بیشتر به عقلانیت توجه کرد تا از این طریق ماموریت بحران زدایی به سلامت به سرانجام برسد. دولت چهاردهم که با اصرار پزشکیان با حضور همه طیف‌های سیاسی تشکیل شده است باید برای برون رفت از وضع موجود تلاش کند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: نیاز به اشاره یا توضیح نیست که دولت باید رفع دغدغه‌های معیشتی مردم را در اولویت بداند. البته باید اذعان داشت دولتی‌ها ماموریتی دشوار برای رفع گرانی‌ها و حل مساله تولید و بیکاری دارند. به همین دلیل مردم هم باید با سعه صدر به مسئولان فرصت اجرای برنامه ها را بدهند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب