دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۷
نظرات: ۱۱
۰
-
تامین اجتماعی هرمزگان را رها کرد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: درمان کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی در کما است.

اطلاعات نوشت: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس  گفت: مدیری که در سی ام شدن حوزه درمان تامین اجتماعی هرمزگان نقش کلیدی داشته است، به جای توبیخ و عزل، ارتقا می‌یابد. بسیار زیان آور است.

یعقوب دبیری نژاد اظهارداشت: قانون وظایف شوراها، اختیارات بسیاری به اعضای آن‌ها داده  که از جمله نظارت بر انجام وظایف سایر دستگاه های اجرایی است که متاسفانه در حوزه درمان تامین اجتماعی نه فقط کسی پاسخگو نیست، بلکه با فرافکنی و رفتار ناشایست مدعی و طلبکار هم هستند .وی ادامه داد: از طرفی مردم مظلوم هرمزگان به دلیل ناآگاهی از قوانین، حق و حقوقشان را از حوزه درمان تامین اجتماعی مطالبه نمی‌کنند و در کنار این موضوع رهاشدگی بخش درمان تامین اجتماعی مردم هرمزگان را آواره استان‌های همجوار کرده است.

دبیری نژاد گفت: تامین اجتماعی کشور هیچ نظارتی بر حوزه درمان در هرمزگان ندارد و مسئولان بهداشتی هر کاری دلشان بخواهد با مردم می کنند، به قانون تمکین نمی کنند، برای فرار از پاسخگویی به هرکسی و حتی به خانواده‌های جانبازان و ایثارگران هر تهمتی که دلشان بخواهند می‌زنند و درنهایت در لوای جانباز بودن قایم می‌شوند و متاسفانه در پایان از حمایت‌های برخی از مسئولان هم برخوردار هستند.

وی گفت: درمان کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی در کما است. تعجب می‌کنم از مدیری که در مجموعه ای نقش کلیدی دارد و یکی از عواملی است که سبب می شود مجموعه درمان تامین اجتماعی هرمزگان رتبه سی ام کشوری را کسب کند یعنی از آخر دوم شود اما به جای توبیخ و عزل، ارتقا داده می‌شود و بعد هم توقع داریم که ساکنان آواره مراکز درمانی استان های همجوار نشوند.

دبیری نژاد با بیان این که وقتی صحبت از مظلومیت هرمزگان می کنیم اینها بخش کوچکی از دردهای ما، در هرمزگان است که هیچ دادرسی برای آن نیست، افزود: خجالت آور است که مجموعه درمانی تامین اجتماعی حتی به قوانین زیست محیطی و حوزه پسماند هم بی تفاوت باشد و برای دفع پسماندهای بیمارستانی عمل نمی‌کند و در مقابل دستگاه نظارتی به جای ورود به این تخلف آشکار، شهرداری را بازخواست می کند.

وی تاکید کرد: ظاهرا مدیران درمان تامین اجتماعی هرچه بیشتر در فضای مجازی نمایش می‌دهند به همان میزان از رعایت قانون معاف می شوند و کسی هم از آن ها بازخواست نمی کند.
 

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب