یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۹
نظرات: ۱
۰
-
دولت پزشکیان آرامش و امنیت روانی را به جامعه بازگرداند

محمد اشرفی اصفهانی گفت: مردم ایران در سال‌های گذشته انواع و اقسام گرفتاری‌ها را متحمل شده و واقعاً دوران سختی را پشت سر گذاشته اند. بنابراین دولت چهاردهم یابد همه تلاش خود را به کار بگیرد، تا با ترمیم فضای ناامیدی فعلی آرامش را به جامعه بازگرداند.

محمد اشرفی اصفهانی ، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با «اطلاعات آنلاین»، گفت: تحولات ابن چند ماه اخیر در وهله اول به کارآمدی و در نتیجه کاهش مشکلات و افزایش رضایتمندی عمومی منجر خواهد شد.

این نماینده ادوار مجلس گفت: در این چند سال اخیربه دلیل تحریم‌های بین‌المللی، به هم ریختگی اقتصادی و برخی ناکارآمدی ها، بی‌اعتمادی جامعه روز به روز پررنگ‌تر شد، به حدی که در انتخابات های ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و مجلس ۱۴۰۲ کمترین میزان مشارکت ثبت شد که این اصلا و ابدا در شأن نظام اسلامی نبود و نیست.

به گفته وی، اما بعد از انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری چهاردهم نوعی از امیدواری به آینده در اذهان عمومی شکل گرفته است که باید قدر ابن موهبت را بدانیم و به هر کس و هر گروهی که بخواهد، خدشه‌ای به این انسجام داخلی وارد کند، فرصت و مجال فعالیت ندهیم.

رییس سابق هیئت بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری افزود: دولت پزشکیان از همان‌ روزی که نتیجه انتخابات رسماً اعلام شد، ابن پیام را به افکار عمومی ارسال کرد که قرار است، از این پس تخصص گرایی در اداره امور اولویت اول و آخر باشد. همچنین باتوجه به‌ اینکه در مناظره‌های انتخاباتی و در این دو ماهی که از روز رأی‌گیری می‌گذرد، آقای پزشکیان به طور دایم اصرار به این دارد که « با دعوا هیچ مشکلی رفع نمی‌شود» تا این ذهنیت به وجود بیاید که کار اداره مملکت به دست گروهی افتاده است که از افراط و تفریط پرهیز می‌کند و قراری جز تکیه بر صداقت و تکیه بر کار کارشناسی ندارد.

وی گفت: مردم ایران در سال‌های گذشته انواع و اقسام گرفتاری‌ها را متحمل شده و واقعاً دوران سختی را به چشم دیدند. به طوریکه گرانی، بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج، به‌هم خوردن آرامش عمومی و ... لایه‌های مختلف جامعه را دچار بحران‌های ریز و درشت کرده است. بنابراین دولت چهاردهم یابد همه تلاش خود را به کار بگیرد، تا با ترمیم فضای ناامیدی فعلی آرامش را به جامعه بازگرداند.

اشرفی اصفهانی در پایان یادآور شد: مشاهدات این چند ماه اخیر موید این موضوع است که جامعه به سمت انسجام داخلی، اعتماد عمومی و در نهایت آرامش عمومی می‌رود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب