شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
نظرات: ۱
۰
-
پزشکیان: با نگاه بسیجی مشکل کمبود مدرسه را یک ساله حل می‌کنیم

مسعود پزشکیان گفت: مدارس چند کلاسه را بسیجی‌وار می توان در عرض چند ماه ساخت، خودمان هم پای کار می‌آییم و مردم را بسیج می کنیم و فقط نیاز است مصالح بدهیم.

ایرنا نوشت: مسعود پزشکیان روز شنبه پس از بازدید از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر این که باید با نیروهای بسیج برای ساخت مدارس جلسه بگذاریم، گفت: مشکل کمبود مدرسه در مناطق محروم را یک ساله با کمک نیروهای بسیج مرتفع می‌کنیم، اگر نقشه ساخت و مصالح را به مردم بدهیم خودشان مدارس را می‌سازند.

وی افزود: زمانی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بودم، تجربه ای داشتیم که در عرض ۶ ماه، ۶۰۰ خانه بهداشت را با مشارکت مردم ساختیم، ما فقط مصالح می دادیم و مردم و مهندسان داوطلبانه کار می کردند.

دکتر پزشکیان اظهار داشت: لازم نیست پیمانکار برای پروژه جذب شود، بلکه با کمک مردم همان مناطقی که مدرسه نیاز دارند کل مشکلات کمبود مدرسه را یک ساله مرتفع می‌کنیم.

وی ادامه داد: با کمترین قیمت می‌توانیم مدارس را بسازیم، در آن زمان هر خانه بهداشت را ۸ میلیون تومان می ساختند، ولی ما با یک و نیم میلیون تمامش کردیم، پیمانکاران دو ساله می‌ساختند ما ۶ ماهه می‌ساختیم.

رئیس جمهور بیان کرد: قرار نیست مدارس بزرگ مقیاس ساخته شود، مدارس چند کلاسه را بسیجی‌وار می توان در عرض چند ماه ساخت، خودمان هم پای کار می‌آییم و مردم را بسیج می کنیم و فقط نیاز است مصالح بدهیم.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب