پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
نظرات: ۰
۰
-
شرط بن‌سلمان برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل لو رفت

شبکه کان رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی عادی سازی روابط با این رژیم را منوط به حل مساله فلسطین کرده است.

همشهری آنلاین نوشت، شبکه کان رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی عادی سازی روابط با این رژیم را منوط به حل مساله فلسطین کرده است.

از الجزیره، شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که محمد بن سلمان در دیدار اخیر خود با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرده است که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بدون حل مساله فلسطین در کار نخواهد بود.

پیش تر فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در اظهاراتی گفته بود: به دولت آمریکا ابلاغ کرده‌ایم مادامی که کشور مستقل فلسطین در چارچوب قلمرو مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی به رسمیت شناخته نشود و تهاجم (رژیم) اسرائیل به نوار غزه متوقف نشود و همه نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه خارج نشوند، هیچگونه روابط دیپلماتیکی با (رژیم) اسرائیل برقرار نخواهیم کرد.

با گذشت حدود ۱۱ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب