سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
نظرات: ۱
۰
-
فتح‌الله‌زاده از توطئه علیه نکونام و استقلال خبر داد!

مدیرعامل پیشین استقلال از جو ایجاد شده علیه جواد نکونام انتقاد کرد.

طرفداری نوشت: علی فتح‌ الله‌ زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال، با انتشار پیامی خطاب به علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، نسبت به ایجاد جو منفی علیه جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان، ابراز نگرانی کرد. فتح‌الله‌زاده با تاکید بر عملکرد موفق نکونام در حفظ روند بدون شکست تیم، این حملات را توطئه‌ای سازمان‌یافته برای برکناری او دانست.

علی فتح الله زاده عنوان کرد: آقای علی عسگری شما همیشه منشا خدمات خیر بوده اید و امید است در هولدینگ نیز مانع از انجام برخی از حرکات شتاب‌زده شوید. متاسفانه عده‌ای از مدیران و مربیان سابق به همراه بخشی از اهالی رسانه یک‌قدم و یکدل مشغول تخریب جواد نکونام هستند که بیست و نه بازی نباخت که یک رکورد است و فقط فرهاد مجیدی به این رکورد رسیده بود. نشانه ادعای من تجمعی است که آقایان درخواست تجمع کردند ولی فقط هفت نفر جمع شدند! این جریان ساخته شده فیک است و می کوشند تا با جریان سازی منافع استقلال را هدف بگیرند. من نمی‌دانم چرا مدیران دیگر سکوت کرده اند و به میدان نمی‌آیند اما صلاح دانستم در حمایت از نکونام صحبت کنم.

فتح الله زاده ادامه داد: قطعا نکونام هم ایرادات خود را دارد و باید برطرفشان کند ولی باید اجازه بدهید تا نیم‌فصل کارش را عوض کند. 

مدیرعامل اسبق استقلال افزود: در 3 بازی نباید مربی عوض شود. هم در شان استقلال و هم در شان شما نیست که در 3 بازی مربی‌ای را برکنار کنید که از نظر من فصل قبل قهرمان شد! حتی ریاست فدراسیون فوتبال هم اذعان کرد که استقلال قهرمان بود و گل آفساید مانع از قهرمانی اش شد.  

علی فتح الله زاده گفت:این یک توطئه است و ما شاهد یک توطئه علیه نکونام و استقلال هستیم. ما چند وقت دیگر بازی های فشرده ای را داریم که دربی هم بخشی از آن است و برای ما اهمیت دارد. در این شرایط به مشکل خواهیم خورد. تیم خوبی داریم و اجازه ندهید با جریان سازی فیک تیم به حاشیه برود. از هواداران استقلال می خواهم پشت نکونام را خالی نکنند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب