یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
نظرات: ۰
۰
-
محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال از امروز آغاز می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات دهه پایانی صفر از ظهر امروز در جاده‌های شمال آغاز می‌شود.

جماران نوشت: یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی باتوجه به تعطیلات دهه پایانی صفر در جاده‌های شمال، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز  یک‌شنبه ۱۱ تا ساعت ۶صبح روز شنبه ۱۷ شهریورماه از محورهای کرج_چالوس، هراز ، سوادکوه، محور تهران_سمنان_مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج_چالوس و بالعکس ممنوع است، اضافه کرد: طی روزهای یک‌شنبه ۱۱ و سه‌شنبه ۱۳ شهریور ماه درصورت بروز ترافیکی سنگین از ساعت ۱۲ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد از مسیر شمال به جنوب به‌صورت کامل اعمال شده و از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله محور یک‌طرفه می‌شود.

جهان‌تاب بیان کرد: روزهای دوشنبه ۱۲، چهارشنبه ۱۴و پنج‌شنبه ۱۵شهریورماه درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی به‌صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روز ۱۷ شهریورماه ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در محور کندوان اعمال می‌شود، ادامه داد: از ساعت ۱۴ آزادراه تهران_شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله ( انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس ) انسداد به‌صورت کامل اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد از مسیر شمال به جنوب به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود و از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل‌زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان‌تاب یادآور شد: در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۶ شهریورماه از ابتدای آزادراه تهران_شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود، تصریح کرد: از ساعت ۱۲ از ابتدای پل‌زنگوله انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۴ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج_چالوس تا محدوده پل‌زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر همچنان در محور هراز ممنوع است، ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یک‌شنبه ۱۱ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۵روزهای دوشنبه ۱۲، چهارشنبه ۱۴، جمعه ۱۶ و شنبه ۱۷ شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز یک‌شنبه ۱۱ تا روز جمعه ۱۶ شهریورماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: درصورت پرحجم بودن ترافیک تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز  یک‌شنبه ۱۱ شهریور از مسیر جنوب به شمال و از ساعت ۶ تا ۳۴ روزهای دوشنبه ۱۲، چهارشنبه ۱۴ و جمعه ۱۶ شهریورماه از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب