یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
نظرات: ۰
۰
-
مرگ باورنکردنی مدافع سابق فوتبال

مدافع سابق لسترسیتی و لیدز درگذشت.

ورزش سه نوشت: بامبا در طول دوران حضورش در مستطیل سبز در بسیاری از باشگاه‌های انگلیسی از جمله لسترسیتی، لیدزیونایتد، میدلزبورو و کاردیف به میدان رفت و یکی از بازیکنان محبوب هواداران این تیم‌ها هم به حساب می‌آمد.

او که تا سال ۲۰۲۲ در ترکیب میدلزبورو به میدان می‌رفت تجربه مربیگری‌اش را در سال ۲۰۲۳ در کاردیف آغاز کرد و موقع گذشته به عنوان مدیر فنی جدید آدانا اسپور در ترکیه انتخاب شد.

این باشگاه جمعه شب و پیش از تساوی بدون گل برابر مانیسا اعلام کرد که مدیر فنی این تیم بیمار شده و به بیمارستانی در این شهر منتقل شده است اما شب گذشته بود که آنها اعلام کردند او نتوانسته در برابر بیماری مقاومت کند و دار فانی را وداع گفته است.


پیش از این و در سال ۲۰۲۰ گفته شده بود که بامبا به نوعی خاص و نادر از سرطان مبتلا شده است اما او در طول چند ماه پس از آن اعلام کرده بود که این بیماری به صورت کامل برطرف شده و او دیگر مشکلی در این زمینه ندارد اما به نظر می‌رسد که اتفاق دردناکی که برایش رخ داده مربوط به همین مسئله بوده است. باشگاه‌های لیگ برتری که او سابقه بازی در ترکیب آنها را دارد با انتشار بیانیه‌هایی نسبت به اتفاق واکنش نشان دادند و این برگ دردناک را به خانواده و دوستان او تسلیت گفتند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب