شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
نظرات: ۰ |
۰
این سه مغز آجیل بیشتر از تخم‌مرغ پروتئین دارند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وقتی صحبت از پروتئین می‌شود، برخی آجیل‌ها بیشتر از بقیه می‌درخشند؛ در واقع، برخی از مغزها به اندازه تخم مرغ غنی از پروتئین هستند. 

به گزارش اطلاعات آنلاین، چیزهای شگفت انگیز زیادی در مورد آجیل وجود دارد، از جمله اینکه چگونه آنها یک بسته کوچک پر از فیبر و پروتئین هستند. هر دوی این مواد مغذی با کاهش سرعت هضم و ثابت نگه داشتن سطح قند خون برای تامین انرژی پایدار به سیر نگه داشتن شما کمک می کنند.

وقتی صحبت از پروتئین می‌شود، برخی آجیل‌ها بیشتر از بقیه می‌درخشند. در واقع، برخی از مغزها به اندازه تخم مرغ غنی از پروتئین هستند.  از آنجایی که تخم مرغ یکی از بهترین غذاهای پرپروتئین است که می‌توانید بخورید (۶ گرم پروتئین)، ما اغلب از آن به عنوان یک نقطه مرجع برای یافتن چگونگی ترکیب سایر غذاها استفاده می‌کنیم.

1. بادام زمینی

پروتئین: ۷ گرم در اونس (یک چهارم فنجان)

بادام زمینی از نظر فنی یک حبوبات است که در زیر زمین رشد می‌کند، اما به دلیل طعم، بافت و ارزش غذایی به عنوان آجیل مصرف می‌شود. دلیلی وجود دارد که چرا بادام زمینی آجیل مورد علاقه آمریکاست: آنها مقرون به صرفه، قابل نگهداری و مغذی هستند و بیش از ۷ گرم پروتئین و ۲ گرم فیبر در هر اونس دارند. از بادام زمینی به عنوان یک میان وعده سیر لذت ببرید یا آن را به غذاهای خوش طعم مانند کرفس سرخ شده با بادام زمینی ما اضافه کنید.

2. بادام

پروتئین: ۶ گرم در اونس (۲۳ بادام)

این آجیل یک نیروگاه است و طیف وسیعی از مواد مغذی از جمله فیبر و آنتی اکسیدان‌ها را ارائه می‌دهد که هر دو به سلامت قلب کمک می‌کنند. این آجیل به ازای هر ۲۳ هسته ۳.۵ گرم فیبر را تامین می کند که بیش از ۱۰ درصد نیاز روزانه شما به فیبر را تامین می کند.

مقداری بادام بدون نمک را به عنوان رویه سالاد اضافه کنید، از آنها به عنوان ماده اصلی کیک استفاده کنید، مانند کیک قهوه پرتقالی ، یا با پختن بادام‌ها و تهیه یک دسته از بادام‌های طعم‌دار همه چیز را طعم‌دار کنید.

3. پسته

پروتئین: ۵.۹۵ گرم در اونس بدون پوسته (۲۹ گرم)

پسته سزاوار تجلیل افتخاری است زیرا دارای مشخصات تغذیه‌ای فوق العاده‌ای است، از جمله پتاسیم تنظیم کننده فشار خون، ویتامین B6 حمایت کننده سیستم ایمنی و منگنز استخوان ساز. تحقیقات نوظهور نشان می‌دهد مصرف منظم پسته ممکن است با افزایش غلظت باکتری‌های مفید، سلامت میکروبیوم روده شما را بهبود بخشد. پسته به خوبی با پروتئین‌هایی مانند ماهی و مرغ جفت می‌شود. از یک پردازنده برای مخلوط کردن پسته و آرد سوخاری در یک آسیاب خرد شده یا ریز استفاده کنید و فیله ماهی یا مرغ خود را قبل از پختن با روکش آغشته کنید.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب