جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
نظرات: ۱۵ |
۰
رضا کیانیان چه درسی به پزشکیان داد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا کیانیان به اظهارات مسعود پزشکیان درباره ارائه سوبسید بنزین به مردم واکنش نشان داد.

رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به اظهارات اخیر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری مبنی بر بی منطقی ارزان فروشی بنزین به مردم نوشت: 

آقای پزشکیان شما فرمودید منطق این را نمی فهمید که چرا باید بنزین را به قیمت گران بخرید و با سوبسید، یعنی «ارزان» به مردم بدهید.

از شما بعید می دانستم منطق سوبسید دادن روی بنزین را ندانید. شما می دانید که ما ملت داریم کلی به دولت شما سوبسید می دهیم.

مثلا در مورد خودروهای خارجی، که قیمت اصلی شان خیلی خیلی ارزان تر از قیمتی ست که ما در ایران مجبوریم برای خرید شان پول بپردازیم.

مثلا موبایل، قیمتی که ما می پردازیم بسیار گران تر از قیمت جهانی آن است. مثلا اینترنت و در کنار آن فیلتر شکن، که قیمت جهانی اینترنت بسیار ارزان تر از ایران است و در ضمن لازم نیست فیلتر شکن هم بخرند. ولی ما مجبوریم بخریم.

اصلا خود همین گرانی که گریبان گیر همه ی ماست. این گرانی که نام دیگر آن تورم است را ملت به وجود آورده یا دولت؟ ما مجبوریم گرانی ها را تحمل کنیم.

شما بهتر از من می دانید که تورم نوعی مالیات پنهان است و ما جَبرن می پردازیم . همه ی این ها در اصل سوبسیدی ست که ملت مجبور است  به دولت شما و دولت های قبل تر از شما بپردازد.

خدمت تان عرض می کنم، ما هر زمان توانستیم همه چیز را به قیمت جهانی بخریم، منطق شما درست است. بنزین را هم باید به قیمت جهانی بخریم.

ما از خدا می خواهیم بتوانیم مثل دیگر کشور درآمد و دست مُزد داشته باشیم و بعد مثل آن ها خرید کنیم و آن زمان حتمن بنزین را هم به قیمت جهانی خواهیم خرید.به این فکر کنید که چه کنید تا ما بتوانیم درآمدمان و دستمزد هامان  مثل دیگر کشور ها بشود «انشاءالله» 

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب