پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
نظرات: ۰ |
۰
کاردار سفارت پاکستان برای بررسی اجساد حادثه واژگونی اتوبوس زائران به پزشکی قانون یزد رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه برای بررسی وضعیت کشته شدگان حادثه اخیر واژگونی اتوبوس زائران این کشور وارد یزد شد و به پزشکی قانونی این استان رفت.

ایرنا نوشت: کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه از سالن تشریح و مشاهده وضعیت اجساد حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی بازدید کرد.

در این بازدید در زمینه نحوه شناسایی ۱۱ نفر از فوت شدگان این حادثه که هنوز شناسایی نشدند بحث و تبادل نظر و قرار شد دوباره کار شناسایی این افراد آغاز شود.

روابط عمومی پزشکی قانونی استان یزد روز گذشته در اطلاعیه‌ای در خصوص هویت کشته شدگان حادثه اتوبوس زائران اربعین پاکستانی اعلام کرد: باتوجه به تعداد بالای اجساد، کار احراز هویت و تعیین علت فوت درگذشتگان حادثه از ساعت چهاربامداد چهارشنبه آغاز و همچنان ادامه دارد که تاکنون هویت ۱۷ نفر از کشته شدگان این حادثه احراز شده است.

با تلاش پنج تیم پزشکی قانونی ، تا این لحظه از مجموع ۲۸ قربانی حادثه ، هویت ۱۷ نفر از متوفیان احراز شد و بررسی صدمات و علت فوت تمامی درگذشتگان این حادثه تعیین شده است.

از ۲۸ نفر متوفی این حادثه ۱۱ نفر زن و ۱۷ نفر مرد هستند .

اسامی متوفیان شناسایی شده عبارتند از جاوید وفاعباس ، علی کاشیف ، سومرو حبیب الله ، شاه سیرت عباس ، اختر نسیم، سلمان مصطفی ، پروین روخسان ، خسو نورمحمد ، احمد آفاق، علی رستم ، عمران علی کلهورو ، جمشید اقبال ، ظهیر عباس ، خالده رجب علی، شاهده شیر محمد ، اعجاز علی منگنهار و مقدس سیدمحمد است.

بنا بر این گزارش پس از اطلاع از بروز حادثه اتوبوس حامل زائران پاکستانی ، مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد در معیت تیم مدیریت بحران این اداره کل با حضور در صحنه حادثه و بررسی و اطلاع از جوانب موضوع با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران و هلال احمر ، نسبت به ساماندهی و اعزام قربانیان حادثه به تالار تشریح مرکز استان برای بررسی و تعیین علت فوت و نیز احراز هویت آنها اقدام کرده است.

حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی به مقصد عراق در دهستان دهشیر تفت یزد منجر به فوت ۲۸ نفر و زخمی شدن ۲۳ نفر دیگر شد؛ مصدومان در چهار مرکز درمانی استان یزد بستری شدند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب