سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
نظرات: ۰ |
۰
وزیر پیشنهادی صمت: تحریم ها را خنثی خواهیم کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت: گفت: تلاش برای خنثی سازی تحریم های ضالمانه از اهداف ما است. بر این باوریم که مسیر سخت است مخصوصا در زمینه تامین مالی اما می‌توان با بهره‌مندی حداکثرسازی از ظرفیت مردمی اقتصاد، توسعه و مدیریت صادرات را به سرانجام رساند.

جماران نوشت: وزیر پیشنهادی صمت گفت: کالا برای همگان به ویژه اقشار آسیب پذیر باید در دسترس باشد از این رو در وزرات صنعت تلاش برای خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه باتوجه به اسناد بالادستی دیده شده است.

سید محمد اتابک در جلسه علنی امروز (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) در دفاع از برنامه‌های پیشنهادی خود برای وزارت صمت گفت: برنامه پیشنهادی با توجه به شعار هوشمندانه جهش تولید و مشارکت تدوین است.

وزیر پیشنهادی صمت ادامه داد: برنامه حاضر با بهره‌مندی از ظرفیت متخصصین،  تشکل‌ها و انجمن‌های مختلف و با توجه به شاخص‌های کلان کشور تدوین شده است.فرصت‌ها و تهدیدها برای تحقق اسناد بالادستی در این برنامه تقدیم خواهد شد.

وی افزود: کالا برای همگان به ویژه اقشار آسیب پذیر باید در دسترس باشد از این رو در وزرات صنعت تلاش برای خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه باتوجه به اسناد بالادستی دیده شده است.

اتابک بیان کرد: کسب رتبه اول صنعتی در منطقه آسان نیست و باید باتوجه به توسعه‌های جدید برنامه ریزی شود.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب