دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
نظرات: ۰ |
۰
پرسپولیس بمب نقل‌وانتقالات را منفجر می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در آستانه جذب میلاد محمدی قرار گرفته است.

ورزش سه نوشت:  صبح امروز رسانه‌های ترکیه خبر دادند که میلاد محمدی قرارداد خود را با تیم آدانادمیر اسپور فسخ کرده تا با جدایی از این تیم، راهی تیم دیگری شود که احتمالا خارج از سوپرلیگ ترکیه خواهد بود.

این خبر بلافاصله در صفحات هواداری پرسپولیس و همچنین رسانه‌های ایران بازتاب پیدا کرد و حالا اخبار جدیدی در این مورد به بیرون درز کرده و به نظر می‌رسد پرسپولیس مشتری اصلی مدافع چپ تیم ملی ایران است.

پرسپولیس که از جذب مدافع چپ خارجی ناکام مانده، فرصت برای استخدام محمدی را غنیمت شمرده و به دنبال این است که هرچه زودتر بازیکن سابق خنت بلژیک را به خدمت بگیرد و او را تا اولین بازی لیگ نخبگان و البته دربی پایتخت به مرز آمادگی برساند.

میلاد محمدی که از سال‌ها پیش و بعد از درخشش در راه آهن، فوتبال خود را در خارج کشور و لیگ‌هایی مثل روسیه و بلژیک و اخیرا ترکیه سپری کرده، مشکلی برای امضای قرارداد با پرسپولیس ندارد و احتمال دارد این موضوع تا چند روز آینده نهایی شود.

البته محمدی سعی کرده در این مدت با سکوت کار خود را پیش ببرد و تا زمان امضای قرارداد و تعیین تکلیف با پرسپولیس هم قصدی برای شکستن این سکوت ندارد اما هواداران پرسپولیس نسبت به جذب این بازیکن که پیش‌تر هم علاقه خود به سرخپوشان را ابراز کرده بود، اعلام تمایل کرده اند.

باید منتظر ماند و دید رضا درویش که باتوجه به درآمدهای مختلف پرسپولیس دست بازی در نقل و انتقالات دارد، به چه شکلی این موضوع را پیش می‌برد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب