جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
نظرات: ۱ |
۰
نگرانی خانواده یک فعال سیاسی؛ پس از بازداشت هیچ خبری از او نداریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدر و مادر علی معینی، فعال سیاسی بازداشتی در اصفهان با ابراز نگرانی از بی خبری خود از وضعیت فرزندشان، تاکید کردند که در ۶ روز گذشته او هیچ تماسی با خانواده‌اش نداشته است.

شرق نوشت: مهدی معینی، پدر علی معینی، فعال سیاسی و اجتماعی که ۶ روز پیش در منزلش در اصفهان بازداشت شد  با اشاره به آخرین وضعیت فرزندشان اظهار کرد: «امروز ششمین روز است که پسرم، علی معینی را در منزلش بازداشت کردند. در طول این مدت، او هیچ تماسی با همسرش یا ما نداشته است. ما هیچ اطلاعی از وضعیت او نداریم و نمی‌دانیم در کجا نگه داری می‌شود، حالش چطور است.»

او با بیان اینکه «پیگیری‌های ما در این مدت به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است»، گفت: «در طول این مدت، ما به دادسرا و زندان هم مراجعه کردیم، اما هیچ خبری نتوانستیم بگیریم.»

فروغ باغبانی، مادر علی معینی هم با ابراز نگرانی از بی خبری مطلق خانواده از این فعال سیاسی بازداشت، گفت: «حداقل باید زنگ بزند یا به ما بگویند که مصداق اتهام او چیست، نمی‌شود که یک نفر را ببرند و هیچ خبری هم نشود. پسر من مدام می‌گفت که باید کنشگری قانونی کرد، این چه برخوردی است که با یک جوان آینده‌ساز مثل او انجام می‌دهند.»

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضایی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    پسرت الت دست موساد وسیا بود وشما بهش افتخار میکردید حالا افشا شده به چه کنم چه کنم افتاده اید. باید قبلا بهش هشدار میدادید که بهای وطن فروشی خیلی سنگین هست .در سراسر دتیا اینگونه هست

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب