پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
نظرات: ۱۷ |
۰
نکونام: گل محمدی در حد من نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از تاریخی‌ترین رویارویی‌های لفظی سرمربیان استقلال و پرسپولیس زمانی رقم خورد که به نوعی پای شمس آذر قزوین هم وسط بود.

خبرورزشی نوشت: جواد نکونام و یحیی گل محمدی در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم اصلا رابطه گرمی با یکدیگر نداشتند و چند بار در مصاحبه‌های خود به هم کنایه زدند اما یک بار قضیه حسابی بالا گرفت و همه چیز علنی شد.

یحیی گل محمدی در روزهای ابتدایی آبان پارسال مصاحبه‌ای انجام داد که اگرچه نامی از جواد نکونام در آن برده نشده بود اما کنایه‌هایی  مطرح شد که سرمربی استقلال را به واکنش واداشت. نکونام ۱۱ آبان پارسال پس از اینکه استقلال در قزوین با شمس آذر به مساوی ۲ بر ۲ رضایت داد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و علاوه بر صحبت کردن پیرامون وضعیت مسابقه، به حرف‌های سرمربی وقت پرسپولیس نیز واکنش نشان داد و گفت: "من همیشه سعی می‌کنم احترام را حفظ کنم ولی الان احساس می‌کنم که همان پارسال بعد از بازی فولاد و پرسپولیس اشتباه کردم جواب بی احترامی آقایان را ندادم. اگر منظور ایشان از آدم‌های بیخودی در فوتبال، من هستم که سابقه و کارنامه‌ام کاملاً مشخص است و احتیاجی به هیچ توضیح اضافه‌ای ندارد. به نظرم یحیی گل محمدی اصلاً در حد من نیست که بخواهد در موردم صحبت کند! "

بعد از این ماجرا حتی پای پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس هم به میان آمد اما در نهایت قضیه جمع و جور شد. حالا  هم استقلال دوباره با شمس آذر در قزوین بازی دارد و جواد نکونام نیز همچنان سرمربی این تیم است ولی یحیی گل محمدی به جای پرسپولیس، روی نیمکت فولاد می‌نشیند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب