چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
نظرات: ۰ |
۰
گوشی‌های جدید ۱۰۰۰ دلاری گوگل را بشناسید +عکس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

گوگل از ۳ گوشی پیکسل سری ۹ رونمایی کرد که دو مدل پرو بود.

به گزارش اطلاعات آنلاین،گوشی پیکسل ۹ پرو در سایز ۶.۳ اینچی به قیمت پایه ۹۹۹ دلار و پیکسل ۹ پرو ایکس ال  در سایز ۶.۸ اینچی به قیمت ۱۰۹۹ دلار معرفی شدند. هر دو گوشی نمایشگر Super Actua LTPO با روشنایی بالا (تا 3000 نیت) با نرخ تازه‌سازی 1-120 هرتز و گوریلا گلس ویکتوس ۲ دارند.

پنل ۶.۳ اینچی پیکسل ۹ پرو رزولوشنی معادل ۱۲۸۰ در ۲۸۵۶ و پنل ۶.۸ اینچی پیکسل ۹ پرو ایکس ال نیز رزولوشنی معادل ۱۳۴۴ در ۲۹۹۲ دارند.

هر دو گوشی اسکنر اولتراسونیک را جایگزین اسکنر اثر انگشت نوری کرده که گوگل می‌گوید ظاهرا ۵۰ درصد سریع‌تر عمل می‌کند.

طراحی سری پیکسل ۹ بر کناره‌های صاف تاکید دارد و هر دو دارای فریم تخت با نمای فلزی براق و صیقلی در اطراف گوشی و دوربین هستند که با پرداخت مات پنل عقب در تضاد است.

این دو گوشی به جز تفاوت اندازه، ظاهری یکسان دارند. آنها همچنین قاب-ستون یکسانی را در پشت گوشی با تنظیمات دوربین سه گانه حمل می‌کنند.

هر دو گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.31 اینچی با زاویه دید عریض و یک جفت دوربین ۴۸ مگاپیکسلی 1/2.55 اینچی برای زوم فوق عریض و ۵ برابری تله فوتو هستند.

همه دوربین‌های عقب از LDAF چند منطقه‌ای (فوکوس به کمک لیزر) بهره می‌برند.

در قسمت جلو، گوگل ویژگی‌های حرفه ای خود را به یک دوربین سلفی جدید 42 مگاپیکسلی ارتقا داده است.

سری جدید پیکسل ۹ از چیپست Tensor G4 استفاده می‌کند که یک ۴ نانومتری با یک هسته اصلی Cortex-X4 با حداکثر سرعت ۳.۱ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A720 تا ۲.۶ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A520 با حداکثر سرعت ۱.۹۵ گیگاهرتز و پردازنده امنیتی Titan M2 است.

هر دو مدل پیکسل ۹ پرو دارای ۱۶ گیگابایت رم هستند، در حالی که فضای ذخیره سازی از ۱۲۸ گیگابایت شروع شده و تا یک ترابایت می‌رسد.

یکی از تغییرات بزرگ در Tensor G4 تعبیه مودم Exynos 5400 است که گفته می‌شود کارایی بهتری دارد.

پیکسل ۹ پرو دارای باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است در حالی که پیکسل ۹ پرو ایکس ال ظرفیتی معادل ۵۰۶۰ میلی آمپر ساعت دارد و هر دو گوشی از شارژ سیمی ۴۵ واتی با شارژ ۷۰ درصدی در ۳۰ دقیقه پشتیبانی می‌کنند.

هوش مصنوعی جمینی گوگل نقش اصلی را در سری پیکسل ۹ پرو ایفا می‌کند.

 می‌توانید از جمینی بخواهید که بر اساس عکسی از محتویات یخچال‌تان به شما ایده بدهد که چه چیزی بپزید، در حالی که Magic Editor می‌تواند حواس‌پرتی‌ها را از روی عکس حذف کند و حتی یک منظره کامل را در یک عکس ایجاد کرده و غروب چشمگیر را جایگزین غروب کسل‌کننده کند.

اپ Pixel Screenshots از جمینی برای شناسایی محتوا در تمام اسکرین شات‌های شما استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید از آن برای یادآوری اطلاعات موجود استفاده کنید.

اپ Circle to Search در سری ۹ پرو تعبیه شده و کافی است نوار ناوبری را در پایین نگه دارید و سپس هر چیزی را روی صفحه‌نمایش خود جستجو کنید تا نتایج گوگل را روی آن دریافت کنید.

گوگل وعده 7 سال Pixel Drops را برای سری پیکسل ۹ داده است.

پیکسل ۹ پرو در چهار رنگ ابسیدین، هازلی، رز کوارتز و چینی عرضه می‌شود و می‌توانید از امروز آن‌ها را پیش‌خرید کنید. پیکسل ۹ پرو ایکس ال از ۲۲ آگوست عرضه می‌شود، در حالی که پیکسل ۹ پرو کمی دیرتر در قفسه‌ها عرضه می‌شود - ۴ سپتامبر در ایالات متحده و ۹ سپتامبر در اروپا. هر دو گوشی یک سال Gemini Advanced و 2 ترابایت فضای ابری رایگان دریافت می‌کنند.

قیمت گوشی پیکسل ۹ پرو از ۹۹۹ دلار / ۹۹۹ پوند / ۱۰۹۹ یورو برای مدل ۲۸ گیگابایتی شروع می شود، سپس به ۱۰۹۹ دلار / ۱۰۹۹ پوند / ۱۱۹۹ یورو برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲۱۹ دلار / ۱۳۲۹ دلار برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی می‌رسد.

قیمت پیکسل ۹ پرو ایکس ال ۱۰۹۹ دلار / ۱۰۹۹ پوند / ۱۱۹۹ یورو برای مدل پایه ۱۲۸ گیگابایتی، ۱۱۹۹ دلار / ۱۱۹۹ پوند / ۱۲۹۹ یورو برای ۲۵۶ گیگابایت، و ۱۳۱۹ دلار / ۱۳۱۹ پوند / ۱۴۲۹ یورو برای مدل ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه است.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب