چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
نظرات: ۰ |
۰
سروش صحت بعد از «کتاب باز» با این برنامه میزبان مخاطبانش می شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

«سروش صحت» با اجرای یک برنامه‌ جدید به نام «اکنون» در شبکه نمایش خانگی میزبان اهالی فرهنگ، هنر و علم خواهد بود.

ایسنا نوشت: برنامه «اکنون» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، یک تاک‌شوی هفتگی است که با همان حس و حال و نگاهی که از تیم سازنده برنامه «کتاب باز» انتظار می‌رود، طراحی شده و در حال ساخت است.

صحت این بار و در بستر نمایش خانگی گفتگوهایی با هدف گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی با مهمانان و کارشناسان خواهد داشت.

«اکنون» در حال تولید است و به‌زودی به صورت هفتگی از فیلیمو پخش خواهد شد.

سروش صحت که از دهه‌ی ۷۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ با سریال‌های «ساختمان پزشکان»، «پژمان»، «لیسانسه‌ها» و «فوق لیسانسه‌ها» و در ادامه «کتاب باز» سیلی از مخاطبان را پای گیرنده‌های تلویزیونی نشاند، بعد از حواشی این برنامه و خداحافظی اجباری‌اش، مدت‌هاست به شبکه نمایش خانگی کوچ کرده و پیش از این سریال کمدی «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» را در شبکه نمایش خانگی ساخت.

سروش صحت در همان زمان‌ها در مصاحبه‌اش اظهار کرده بود که او و تیمش آن‌قدر دلبسته این برنامه («کتاب‌باز») شده‌اند که واقعا دلشان می‌خواهد مادام‌العمر ادامه داشته باشد. اما این دلبستگی برای او و دیگر سازندگان «کتاب باز» و همچنین مخاطبان، دوام چندانی نداشت.

عید فطر سال ۱۴۰۰ پس از پخش آخرین قسمت از فصل پنجم «کتاب‌ باز»، قرار بود مقدمات جلسات و اتاق فکر برای تولید فصل جدید آغاز شود که تلویزیون اعلام کرد تولید فصل جدید «کتاب‌ باز» فعلاً متوقف می‌شود و پس از دیگر خبری از پخش این برنامه به میان نیامد.

حالا صحت قصد دارد با ساخت برنامه جدیدش این بار در شبکه نمایش خانگی، تجربه تولید یک برنامه ادبی برای مخاطب عام را تکرار کند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب