سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
نظرات: ۰ |
۰
ستاد هماهنگی رای اعتماد به کابینه پزشکیان راه اندازی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون پارلمانی رئیس جمهور از تشکیل ستاد هماهنگی رای اعتماد به فهرست پیشنهادی کابینه پزشکیان خبر داد.

تسنیم نوشت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برای مدیریت بهینه جلسات رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی و ایجاد هماهنگی لازم برای آشنایی نمایندگان با برنامه‌های اعضای کابینه چهاردهم، ستاد هماهنگی رأی اعتماد با حضور معاونین پارلمانی وزارتخانه ها تشکیل داد.

شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور،  برای مدیریت بهینه جلسات رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان و ایجاد هماهنگی لازم برای آشنایی نمایندگان با برنامه‌های اعضای کابینه چهاردهم در اقدامی بدیع و ابتکاری ستاد هماهنگی رای اعتماد با حضور معاونین پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی تشکیل داده است.

دبیری در دومین روز از فرآیند رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در محل دفتر دولت در مجلس  با ۱۹ نفر از معاونین امور مجلس وزارتخانه ها جلسه هم اندیشی برگزار کرد.

در این نشست آخرین وضعیت رای اعتماد، و نحوه شرکت وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها و مباحث مربوط به موافقین و مخالفین و چالش‌های پیش رو مورد برسی قرار گرفت و معاونین پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی پیشنهادات و راهکارهای عملیاتی و فوری خود برای استفاده مناسب از فرصت ها و فعال کردن تمامی ظرفیت های موجود برای معرفی بهتر وزرای پیشنهادی و جلب موافقت نمایندگان برای رای اعتماد را با  دبیری در میان گذاشتند.

بر این اساس با پیشنهاد دبیری کمیته رای اعتماد به  وزرای پیشنهادی با مسئولیت معاون امور مجلس هر وزارتخانه ذیل ستاد هماهنگی رای اعتماد به کابینه دولت چهاردهم با مدیریت معاون امور مجلس رئیس جمهور تشکیل گردید.

بنا بر برنامه ریزی با هماهنگی معاونت نظارت و هماهنگی و تقنینی معاونت امور مجلس انجام داده از امروز صبح وزرای پیشنهادی با حضور در دفتر دولت در مجلس، با زمان بندی مشخص در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور پیدا کردند و امکان گفت و گو و آشنایی نمایندگان با وزرای پیشنهادی فراهم شده است.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب