سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۶
نظرات: ۰ |
۰
شاخ های مجازی بازداشت شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۱۹۳نفر و از جمله چند شاخ مجازی که اقدام به شرارت کرده بودند، طی ۷۲ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

اطلاعات نوشت: سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران تأکید کرد: همراه داشتن سلاح سرد حتی یک چاقو ممکن است در برخی مواقع یک قتل را به لحاظ روانی به فرد تحمیل کند.


رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه قانون نگهداری و حمل سلاح نامتعارف چندین سال است که در مجلس تصویب شده است و در کشور اجرا می‌شود؛ هشدار داد که حمل این سلاح‌ها جرم است.
به گفته وی، در یکی 2 استان کشور این سلاح‌ها برای قصابی و نظایر آن تولید می‌شود، اما استفاده غیرمتعارف از این ابزار جرم است.


محمدیان تأکید کرد: همچنین چند صد قبضه سلاح سرد غیرمتعارف از مغازه‌های مختلف تهران جمع آوری شد و طی عملیات ۷۲ساعته‌ای ۱۹۳نفر از افرادی که اقدام به شرارت و نزاع و درگیری کرده و گریخته بودند، با اشراف اطلاعاتی، دستگیر شدند .


رئیس پلیس پایتخت هشدار داد که برخی سلاح‌های شبه‌گرم شاید کشنده نباشد، اما چون شکل آن شبیه سلاح گرم است مجازات دارد؛ اگر این سلاح شبه‌گرم هنگام دستگیری در دست فرد باشد، همکاران ما با این افراد برخورد می‌کنند.


محمدیان گفت: در 4 استان این افراد را دستگیر کرده‌ایم؛ بنابراین هر جا شرارتی یا درگیری می‌شود افراد متواری می‌شوند و ردیابی آنها زمانبر است، اما قطعاً دستگیر می‌شوند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب