اقتصاد
کد مطلب: ۳۰۲۱۰
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱

جزئیات کاهش سهمیه بنزین خودروها اعلام شد +ویدئو

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: کارت آزاد به اندازه کافی در جایگاه ها وجود دارد.
تعداد بازدید : 0

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
۰
حق ماست هرآنچه به سرمان میرود
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
۰
حق ماست هرآنچه به سرمان میرود
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
۰
حق ماست هرآنچه به سرمان میرود
سید مسعود قائم مقامی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
۰
آخه بگم خدا چی کارتون بکنه... یه دونه کارت سوخت گذاشتید تو هر پمپ بنزین شلوغ...!! خب این کار باعث ترافیک برای دریافت بنزین میشه ... در روزهای آینده شاهد کتک کاری و قتل خواهیم بود... آقایان متفکر!!
بهروز مستوفی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
۱
اینهمه بنزین مفت قاچاق کردن دلار بجیب زدن آیا نباید جلوشو گرفت ?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
۰
دیگه دزدی به چی میگن
ناشناس
Sweden
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
۰
آهای مردم به این دولت مردان اعتمادنکنید اینها دروغگو وغیرقابل اعتمادند!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
۰
خبر از درد مردم ندارید کدوم کارت سوخت آزاد این سهمیه که شما شارژ می کنین نهایتا ۵روز تموم میشه باید دیگه ما بریم لیتری۱۵هزارتومن آزاد بخریم
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
۰
خوب آقای مسولان بی لیاقت و بی درد توی استان سیستان و بلوچستان که کارت آزاد ندادی دست جایگاه دار از این ور سهمیه رم کردی ۱00لیتر مردم باید آب بریزن تو باک شون باید چیکار کنن... این چه تصمیمی که گرفته شده
باربد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
۰
چرا سهمیه ذخیره در کارتها رو کم گرفتید تا 360لیتر واقعا اسم شماها رو چی باید گذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
۰
دروغ میگوید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
۰
اخه بنزین مال پدر رئیسی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴
۱
رای بی رای وقتی که دارین از هر طرف به این مردم ظلم میکنین انتظار نداشته باشین مردم بیان پای صندوق های رای
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴
۰
فقط دارید فشار روی مردم زیادتر میکنید بدون اینکه خدا رو در نظر بگیرید.فقط فکر منافع و پر کردن جیب خودتون و خانواده هاتون هستید و دلسوز مردم عزیز ایران نیستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
۰
سلام آقای مسئول کجای سیستان و بلوچستان جایگاه کارت در اختیار می گذاره چرا دروغ می گویید هیچگونه جایگاه سی آن جی وجود ندارد بااین فاصله ها دور کسی که با ماشین کار می کنه اون چکار کنه خواهشاً سهمیه‌بندی سیستان و بلوچستان را برگردانید
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
۰
???????????دارن ساز میزنن فردا مردم صداش رو میشنون .ای..............‌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
۰
خدا ریشه ظلم بکنه که اینها باشند که ظلم میکنند به مردم ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
۰
بلوچستان پمپ بنزین ها کارت آزاد جایگاه ندارن
دینارزهی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
۰
لعنت برمشرکان زمان
بلوچ
United States of America
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
۰
سلام زرادرعزیزکجاکارت ازادهست اگه کسی بمیره یک لیتر بنزین ازاددربلوچستان نمیدن چرادروغ میگین واقعاخجالت نمیکشین این حرف میزنین
افشین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
۰
دولت دیگه چکار کنه بنز ین از آب لوله کشی هم ارزونتر برید نگاه کنید تو آمریکا متمدن چخبره اجناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
۰
دزد کثیف
حمید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
۰
لعنت خدا بر شما که صدای مردم رونمیشنوید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
۰
بسه بابا تا کی دروغ چی کارتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
۰
ازخدامیخوام نسلتونو منقرض بکنه ازهرکجا دزدی بدید عراقیها وافغانیها سیربشن
ایرانم آرزوست...
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۷
۰
بااین دست اقدامات فقط ناتوانی وبی تدبیری مسئولین به مردم اثبات میشه.وجلوی قاچاق گرفته که نمیشه هیچ،فقط فشار مضاعفی ست بردوش مردم عزیزمون.اگه مسئولین میخوان واقعاجلوی قاچاق گرفته بشه.
اول بایدایجاد اشتغال بشه.وبعد اوضاع تورم واقتصادی درست بشه و درآخر اختلاسی نباشه.میبینید خودبخود انواع قاچاق بند اومد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
۰
بهتر از این نمی شد قبل انتخابات کشور به نابودی برد ، انگلیس و آمریکا چند دهه میلیارد ها دلار هزینه کردن نتوانستند به این اندازه کشور به نابودی نزدیک کنند که مسئولان سوخت به نابودی بردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
۰
اگر عرضه داری سهمیه هارابیشترکنیدچراازسفره مردم برمیدارید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
۰
مسعولین عزیز هوای مردم را داشته باشید،از دست دادن مردم یعنی زرر،انوقت دشمن شادمیشویم

آخرین مطالب