جامعه
کد مطلب: ۲۳۸۲۲
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

گاف توئیتری معاون رئیسی جنجال‌ساز شد +عکس

توئیت جدید رئیس سازمان برنامه و بودجه در فضای مجازی جنجال برانگیز شد.

 

داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در یک توئیت جنجالی افزایش خانوار های نیازمند به پوشش کمیته امداد را خبری نوید بخش دانست و نوشت: دیروز رئیس پر تلاش کمیته امداد حامل اخبار نوید بخشی بودند: افزایش خانوارهای تخت پوشش به ٢/٣٧ میلیون خانوار ...

این توئیت با واکنش گسترده کاربران و فعالان فضای مجازی مواجه شد و برخی آن را خوشحالی از افزایش فقر توصیف کردند.

پیشنهاد اطلاعات
ارسال نظر
( 300 )

نظرات بینندگان

بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
۰
اینها همشون سر و ته یک کرباس هستند.از بیسواد انتظار بهتر از این نمیشه داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
۰
اب از سر چشمه گل آلود است صداقتش حرف ندارد آمار درست گفته مرد و شهامت دارد مثل بقیه مشرکان دروغ نگفته
ماه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
۰
ایشان به تمسخر این را گفتند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
۰
گرانی وتورم وبالابودن قیمت مسکن واجاره نشینی و اشتغال مهمترین مشکلات هستند که روزبه روز تورم بیشتر میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
۰
می خواهی بر مردم حکومت کنی آنها را گرسنه فقیر و محتاج به نان نگه دار و حقشان را قطره جکانی و با منت به آنها بده تا همیشه ممنون تو باشند و همیشه درگیر بدست اوردن لقمه نانی باشند
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
۰
بنظر اشتباهی رخ داده والا هیچ عقل سالمی فقر را نوید بخش نمیداند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
۰
وقتی که بعضی از آقازاده های بی سواد را مسئول میکنید همینه دیگه. با فقر مردم خوشحال میشه و جز خبر نوید بخش مدانه و این موضوع را جز مدیریت درخشانش می‌داند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
۰
وقتی ریس جمهور اعلام میکنند که بودجه دستگاه قضا را دوبرابر کرده و چندهزار قاضی استخدام میکنند یعنی خلاف کار در مملکت زیاد شده اگر جمعیت کم شود این خلاف کاریها کم و افراد مستمند نیز گاهش می‌یابد نه اصلح طلب و نه اصولگرا
احمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
۰
باید رییس برنامه بودجه خوشحال باشه مردم غنی را فقیر کردن و دارند افتخار میکنند به بی لیاقتی و بی کفایتی دولت و مجلس فقری که اینها طی این چهل و چند سال بر سر ایرانی آوردند طی صد سال گذشته کسی یاد نمی‌آورد و هر کس بگوید غیر از این بوده خیانتکار و دروغ گو هست ترا بقرآن دولت نامردمی دست از سرمان بردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
۰
خب اینکه نیازی ب گفتن نداره...۴۴ساله ک ثروت و بیت المال رو غارت کردن فقط برای فقر وبدبختی مردم هدفی جز این ندارن..
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
۰
این ها نیاز دارند به مردم نادار ناچار .پس بهتر است فقر را گسترش دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
۰
بابا توقع چی دارید از یک نشت تحصیل کرده فلان دانشگاه.اونها توی اون دانشگاه فقط توهم پاس می کنندو دائم درتوهمات در حال حرکت بسوی قله هستند.شما ببین کدوم مسئول ماشین معمولی وخونه معمولی ودر کل زندگی معمولی داره
ناشناس
Estonia
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
۰
فقربخاطر شکم های گنده شماست
خجالت بکش نه خوشحال میشی
ازرو برو پرو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
۰
حالا درست شد،انگار دولت میخواد همه را تحت پوشش کمیته امداد قرار بده،اینم از قطار توسعه و پیشرفت!!!!!!
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
۰
همه این حرفها نشان از بی سوادی یک سری افراد نالایق در دستگاه دولت بی کفایت است که باعث این همه مشکلات برای مردم بیچاره شده کاری هم از دستمان بر نمی‌آید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
۰
خدالعنتتان کندکه ازعمدمردم به فقرانداختيدباهيچ منطقي دردنياجورنميايدواقعاهيچ حاکمي باملت خوداينکاروميکند!!!!!خدايامابربرحق بودنت ايمان کامل داريم
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
۰
کمک غزه یادت نره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
۰
وقتی تمام کسانی که یکبار از جلوی در دانشگاه امام صادق گذشتن در این مملکت پست ومقام میگیرن و معنای افزایش خانوارهای تحت پوشش سازمانهای حمایتی رو نمی‌فهمن ،چکار باید کرد ؟
مصطفی.
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
۰
فقروگرانی وتورم مهم نیست. درعوض موشک داریم. فلسطین داریم. سوریه ولبنان وعراق داریم. از همه چی مهمتر اختلاس داریم. خداراشکر بهشت هم داریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۴
۰
بهترین کاری که مسئولین انجام دادن افزایش فقر وفلاکت بوده وهست وخواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
۰
وقتی با سهمیه کنکور قبول شی با سهمیه بری سر کار همینه سوادت
پربازدیدترین پربحث‌ترین
آخرین مطالب
آرشیو