فرهنگ
کد مطلب: ۱۷۹۸۴
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

اینجا مصلای تهران است یا کلکسیون مانکن‌های متحرک؟

روزنامه کیهان به انتقاد شدید از مسئولان مصلای امام خمینی (ره) پرداخت.

اینجا مصلای تهران است یا کلکسیون مانکن‌های متحرک؟

روزنامه کیهان نوشت: مصلی مکان مقدس و محل عبادت و بندگی است. نباید این مکان مقدس را آلوده به نمایش مانکن‌ها تبدیل کرد.

اگر سری به نمایشگاه روستا و عشایر بزنید کلکسیونی از مانکن‌ها از غرفه‌داران و بازدیدکنندگان را مشاهده می‌کنید. چرا فقط کسب درآمد برای متولیان این مجموعه اصل شده است؟ 

چرا وضعیت مکان مقدسی که برای بخشی از آن صیغه مسجد خوانده شده باید این‌گونه باشد؟ مگر مجموعه شهر آفتاب برای برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ساخته نشده است؟ هنگام اذان هم به جای پخش اذان آهنگ پخش می‌شود.

 

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

ناشناس
United States of America
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
۰
والا ما رفتیم، کلکسیون مانکن زنده نبود، اصلا اصلا . از نویسنده بپرسید کجا رفته دقیقا
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
۰
نخود هر آش
اسلام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
۰
کیهان برخیز و کاری بکن
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
۰
آخه مگه قرآن خدا اشتباه میشه یا فقط باید تو عذا باشیم چه ایرادی داره که تو مصلا برگزار بشه یه تعداد به کسب روزی،حلال زندگیشون میرسن
باید حتما مردم برن دزدی،یا قاچاق فروشی
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
۰
واقعا چند روز هم تحمل دیدن چند زن و مرد اصیل روستایی ایرانی را ندارید که در تهران باشن واقعا شرم بر شما باد
حسین رمضانپور
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
۰
بسیار عالی و بجا گفته اند، مصلی جایگاه صلواة(نماز) است، کار ما برعکسه، در مصلا نمایشگاه برگذار میکنیم، در دانشگاه نماز میخوانیم، در نمایشگاه شهر آفتاب غاز میچرانیم?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
۰
متولیان امر کی به وظیفه خود آشنا بودن که اینبار باشند واقعا جای تاسف هست امیدواریم حداقل موقع اذان صدای اذان ونماز جماعت باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
۰
مگه شما کی هستی که به خودت اجازه میدی عکس بانوان ایرانی کشورمون میداری زیرش چرندیات می نویسم کلکسیون ماینکن
شما اجازه گرفتی که تصویر ابن خانما ها رو گذاشتی ، این عزیزان در شهر خودشون ابرو دارن به چه حقی این کار رو انجام دادید
چرا حرمت مهمون نگه نمی دارید ، اونا دل پاک دارن که اصلا به این مزخرافت
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
۰
یعنی به زنان اصیل و روستایی هم رحم نمیکنید؟ننگ بر شما که اینقدر نیز هستین که به لباس همه توجه میکنید...ننگ بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
۰
کیهان حرف نزنه نمیگن لالی

آخرین مطالب