دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
نظرات: ۰
۰
-
پدافند اصلی ایران!

پدافند اصلی، ایمان به خداوند، همزیستی و صلح ملی و عقلانیت تمدنی است.



 ابوالفضل فاتح:

 بگذارید هر چه می خواهند بگویند و تبلیغات کنند. اما دیدیم که تمامیت اسرائیل و غرب صهیونیسم  که در نابودگری و نسل کشی و ارعاب زبانزدند،  به رغم شقاوت ایدئولوژیک و تبختر تکنولوژیک، وادار شدند در برابر شکوه ایران با همه تنهایی اش، شیوه ای دیگر در پیش بگیرند. نه آن که نخواستند، بیم داشتند و نتوانستند. درود خداوند به تلاش و تدبیری  که خصم را به حسابگری واداشت و غرور ملی را برانگیخت.

 با آن همه رجز و دبدبه و کبکبه، دیدیم آب در دل ملت ایران تکان نخورد و اعتنایی نکرد. البته ملت ایران تعرض بیگانه به وطن را تعرض به کرامت می داند، و نخواهد بخشید. همچنان که شهدای دین و میهن را فراموش نخواهد کرد.

 ارتش های قوی و ایران بنیاد، مغتنم و جزء لا ینفک بقا و موجودیت اند و باید هر روز قوی تر شویم تا اغیار هزار بار بیشتر  محاسبه کنند، اگر دیگر مولفه های توان ملی از جمله سیاست داخلی و خارجی  را نیز جامعیت، عمق  راهبردی و توازن بخشیم، دیگر، احدی اندیشه ی تعدی به یک پارچگی این مرز پرگهر  چون جزایر سه گانه  را به خود راه نخواهد داد. در این صورت می توانیم ثقل ثبات منطقه و نگین کشورهای اسلامی در صلح و استقلال و جمهوریت باشیم.

 و البته همواره به یاد داشته باشیم، پدافند اصلی، همانا ایمان به خداوند، همزیستی و صلح ملی و عقلانیت تمدنی است.

 

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی