دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۹
نظرات: ۲
۰
-
بازیکن ۲۰ میلیاردی استقلال پاس‌دادن بلد نیست! /این نفرات شرم‌آورترین نتایج تاریخ را رقم زده‌اند

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: این بازیکنان یا کیفیت ندارند یا عمدا بازی نمی‌کنند؛ آدم به اینها شک می کند.

هاشم حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» درباره بحران این روزهای استقلال گفت: این بحران نیست و اتفاقا استقلال همه تیم ها را از بحران خارج می کند. اگر امسال خوب نتیجه نگرفته اما در مقابل، تیم های دیگر را سر و سامان داده است. این دستاورد بزرگی است. این طنز نیست. با جذب بازیکنی که پاس دادن بلد نیست ولی بیست میلیارد می گیرد همین شود. ما فوتبال بازی کردیم و می دانیم چه خبر است. شاید یک روز خوب نبودیم ولی حداقل در زمین می دویدیم. اینها هیچ کدام را ندارند. نه فنی شان قوی است و نه در زمین می دوند.

وی در ادامه افزود: اهالی فن باید بررسی و درد این تیم را پیدا کنند . مگر می شود استقلال که از قدیم ده دقیقه اول پدر تیم های مقابل را در می آورد در ده دقیقه نخست مسابقات نتواند ۵ تا پاس بدهد؟

باید دید اینها عمدا این طور بازی می کنند یا موارد دیگری است. بیچاره هوادار که تا ما را می بیند گلایه می کند. اینها در خط دفاعی اصول اولیه دفاع کردن را بلد نیستند. اصلا دفع توپ را بلد نیستند. استقلال در نقل و انتقالات ضربه خورد. در تمام دنیا باشگاهها اتاق فکری دارند که درباره بازیکنان نظر می دهد اما اینجا فرق دارد. چه کسانی برای این تیم بازیکن خریده اند؟ شما باید اول ببینید کدام بازیکن به فلسفه باشگاه تان می خورد بعد او را جذب کنید. فلسفه استقلال این سبک بازی نیست. حالا نمی دانم آقای نکونام برای ارائه چه نوع فوتبالی اینها را جذب کرد. اگر برای دفاع کردن بود که اینها دفاع کردن هم بلد نیستند.

حیدری: این نفرات شرم‌آورترین نتایج تاریخ را رقم زده‌اند/ بازیکن ۲۰ میلیاردی استقلال پاس دادن بلد نیست!

حیدری درباره نقش مدیران منصوب هلدینگ خلیج فارس در اتفاقات استقلال به «اطلاعات آنلاین» اظهار داشت: مدیریت وقتی دست یک مربی را باز می گذارد مقصر است. مدیریت باید زودتر تصمیم می گرفت. باید خیلی زودتر کادر فنی را تغییر می داد. آنها تعلل کردند و دیر شد. چرا از چند پیشکسوت فهیم مشورت نگرفتند. چرا فکر می کنند همه پیشکسوتان سهم خواه هستند؟

بازیکن اسبق استقلال در ادامه گفت: واقعا حیف است که این تیم با دو ستاره آسیایی به این روز افتاده است. اینها شرم آور ترین نتایج تاریخ استقلال را رقم زده اند. به هیچ تیمی «نه» نمی گویند. کاش خوب بازی کنند و ببازند اما بازی هم نمی کنند. به نظر من این بازیکنان یا کیفیت ندارند یا عمدا بازی نمی کنند. آدم به اینها شک می کند .

وی در انتها درباره صحبت‌های موسیمانه در نشست خبری بعد از دیدار خیبر و استقلال بیان داشت: دقیقا درست گفته است و لباس این تیم بر تن اینها بزرگ است. اینها بعد از باخت ناراحت هم نبودند. ما یک باخت می آوردیم تا صبح گریه می کردیم. این مربی بزرگی است و زود متوجه ماجرا شد. اگر هلدینگ پشت او باشد می تواند تیم را درست کند. اگر شده از رده امید بازیکن می آورد و این نفرات را کنار می گذارد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايراني خوش باور IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    يعني ما مطمئن شويم 20 ميليارد همش (نه 1 ميليارد) به اين بازيکن رسيده با اين انگيزه و پاس دادن و با اين نحوه بازي کردنش! باورش خيلي سخته داداش!

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی