پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
نظرات: ۰
۰
-
غول ۱۶۵ کیلویی بدنسازی دنیا به صورت مرموزی مرد

ایلیا گولم، بدنساز معروف، در ۳۶ سالگی درگذشت و دلایل مرگ او یک راز باقی مانده است.

ورزش ۳ نوشت: دنیای بدنسازی عضو دیگری را به طور غیرمنتظره و زودهنگام از دست داد. ایلیا گولم که همه او را با نام "موتانت" (جهش یافته) می شناسند، در سن ۳۶ سالگی به دلایلی که هنوز ناشناخته هستند درگذشت. او علیرغم اینکه یک ورشکار حرفه ای نبود، به دلیل شرایط بدنی باورنکردنی یکی از پرطرفدارترین چهره ها بود و به دلیل کالری زیادی که روزانه مصرف می کرد، ۱۶۵ کیلو وزن داشت.

فرضیه های اول، او را قربانی جدید بسیاری از موادی که ورزشکاران بدنسازی باید مصرف کنند، مانند آنابولیک ها، استروئیدها یا سنتول می دانند و اگر اینطور باشد، مرگ او شبیه به مرگ دیگر بدنسازان مانند متئوس پاولاک، سینتیا گلدانی و آنتونیو لسو براس د سوزا بوده است.

گولم و خطرات دریافت کالری باورنکردنی روزانه

گولم قبلاً اعتراف کرده بود که شیوه زندگی او ناسالم است و مطمئناً چیزی برای توصیه به دیگران در این زمینه ندارد. با این حال، او از مصرف مقادیر زیادی کالری روزانه، (بیش از ۱۶۰۰۰) و درصد بالایی از پروتئین در دوزهای بالا که عواقب کشنده ای بر اندام هایی مانند کبد دارد، دست برنداشت.

تصاویر و ویدیوهای او در شبکه های اجتماعی پربیننده بود، ورزشکاری با ۱.۸۵ قد و ۱۶۵ کیلو وزن.

در حالی که دلایل واقعی مرگ او مشخص نشده است، طرفداران او غم و اندهشان را با اسال پیام هایی در شبکه های اجتماعی نشان دادند: «یک بدنساز دیگر که خیلی زود می میرد» یا «در اوج پرواز کن» تنها بخشی از پیام هایی است که می توان زیر پست های او خواند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب