جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۰
نظرات: ۰
۰
-
مهمترین وظیفه دولت پزشکیان اصلاحات اقتصادی است

یک عضو شورای مرکزی موتلفه گفت: مهمترین موضوع و وظیفه دولت پزشکیان این است که تحت هر شرایطی وضعیت به‌هم‌ریخته اقتصادی را سر و سامان بدهد تا مسأله مهم کشور حل شود. در واقع تا زمانیکه سفره های مردم خالی باشد و مشکلات بیکاری،  ازدواج و .. رفع نشوند. هر دست‌آوردی که حاصل شد بی اهمیت خواهد بود.

 حسین انواری، عضو شورای مرکزی موتلفه در گفتگو با «اطلاعات آنلاین»، گفت: وقتی پزشکیان به عنوان فرد پیروز انتخابات معرفی شد، این شائبه به وجود آمد که به دلیل تفاوت نگاه پزشکیان در برخی موضوع‌های جامعه با آنچه در ذهن بخشی از مسئولین می‌گذرد، شاید بخشی از سسیستم اداره کشور قصد ندارد با دولت همراهی لازم را داشته باشد. اما تاکید چند باره مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «موفقیت دولت، موفقیت همه است» موجب شد تا عزمی جدی برای همراهی با دولت به وجود بیاید.

این  فعال سیاسی اصولگرا افزود: البته گروهی در کشور اصرار به تندروی را اصل می‌دانند و به همین دلیل ممکن است که منافع ملی را با چالش روبرو کنند. با این حال جو  مجلس در  جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی خوشبختانه فضای تعاملی بود که به نظر می‌رسد، تصمیم کلی نمایندگان مجلس دوازدهم این است که تا جایی که مصالح نظام خدشه دار نشود، رابطه با دولت را به گونه‌ای مدیریت کنند تا دولتی‌ها با کمترین مشکل ممکن به اجرای برنامه‌ها جاری کشور بپردازند.

به گفته وی، بعد از اتفاقی که برای رییس‌جمهور شهید و همراهان رخ داد، بدخواهان نظام اسلامی منتظر ورود کشور به بحران و بی‌ثباتی بودند  اما جمهوری اسلامی بازهم به همه ثابت کرد، از صلاحیت و توانایی لازم برای حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی برخوردار است و در انتخاباتی که همه الزام‌های رقابت را در خود می‌دید، دولت جدید انتخاب و بعد از سپری کردن مراحل قانونی در محل نهاد ریاست جمهوری مستقر شد و باتوجه به قضایی که در داخل مشاهده می‌شود، امیدواریم بتواند به وعده مهم وفاق ملی عمل کند تا بلکه مردم بتوانند از مقامات زندگی آرام بهره‌مند شوند.

انواری گفت: فضای انتخاباتی را در آرامش کامل پشت‌سر گذاشتیم و دولت هم با همه گزینه‌های وزارت رسماً فعالیتش را شروع کرد، بنابراین لازم است همه ارکان نظام اعم از مجلس، قوه قضاییه و ... بنا را بر تعامل کامل با قوه مجریه بگذارند تا برنامه‌های تعیین شده که جهت کمرنگ‌تر کردن مشکلات و آلام عمومی تنظیم شده‌اند ، اجرایی شوند تا جامعه امیدواری زیادی برای اصلاح فضای اقتصادی ، اجتماعی و .. پیدا کند.

وی افزود: مهمترین موضوع و وظیفه دولت پزشکیان این است که تحت هر شرایطی وضعیت به‌هم‌ریخته اقتصادی را سر و سامان بدهد تا مسأله مهم کشور حل شود. در واقع تا زمانیکه سفره های مردم خالی باشد و مشکلات بیکاری،  ازدواج و .. رفع نشوند. هر دست‌آوردی که حاصل شد بی اهمیت خواهد بود.

انواری تأکید کرد:همصدایی و فضای تعاملی که خوشبختانه به وجود آمده است، غنیمتی بزرگ و ارزشمند به شمار می‌رود و همه باید برای ماندگاری ابن شرایط مثبت و امید آفرین هر کاری لازم است، انجام بدهند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب