شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۶
نظرات: ۲ |
۰
آقای خاتمی شبانه این «ژن خوب» را جمع کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور فرزند دکتر عارف در مراسم تودیع و معارفه وزیر صمت با واکنش مردم در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

گفته می‌شود قبل از اعلام لیست کابینه چهاردهم، حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات شبانه و برای دومین بار بعد از انتخابات، به دفتر مسعود پزشکیان رفت و در خصوص معاون اولی دکتر عارف با او سخن گفت. ظهر روز هفتم مرداد هم با اعلام رسمی نهاد ریاست جمهوری این انتصاب اعلام عمومی شد.

حالا و در فاصله چند هفته از حضور محمدرضا عارف -که داستان گفتگوی ویدئویی فرزندش در سال ۹۶ جنجال زیادی به پا کرد و دولت وقت را برای مدتی درگیر حواشی به وجود آمده کرد- در مراسم تودیع و معارفه وزیر صمت، یک حاشیه جدید و البته بسیار تاثیرگذار برای دولت چهاردهم متولد شده است. حاشیه‌ای که با واکنش تند و گسترده و به حق مردم در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده.

حضور فرزند جنجالی دکتر عارف -صاحب آن ویدئوی کذایی- در یک جلسه رسمی، زنگ خطر جدی برای دولت پزشکیان است؛ دولتی که رئیس جمهورش خود را وامدار نهج الابلاغه امیرالمومنین(ع) می‌داند قطعا به نامه حضرت به مالک و تذکرات متعدد ایشان در خصوص قوم و خویش کارگزاران نظام اسلامی بیش از هرکسی آگاه است. اگرچه اهل معنا معتقدند «انسان از نقطه‌ای ضربه می‌خورد که از آن مطمئن است».

با این حساب و بر اساس حساسیت‌های ویژه و به‌جای رئیس جمهور، اولا مناسب است معاون اول محترم درباره این حضور بی ضابطه، افکار عمومی را آگاه سازد و ثانیا نسبت به تبعات این اتفاق تصمیم عاجل اتخاذ نماید و این تصمیم را با خضوع کامل به اطلاع مردم برساند.

همچنین انتظار می‌رود، سید محمد خاتمی که به اخلاق و اعتبار اجتماعی شهره است، در همین نقطه آغازین یک مشی خطرناک، بازهم شبانه نقش ایفا کند و آن نقل قولی که در انتخاب وزرا از او رسانه‌ای شد را بار دیگر و پشت بلندگو اعلام و عملی کند؛ نزدیکان من در دولت حضور نداشته باشند مگر به تخصص و کارشناسی با تایید کانون‌های ذیربط.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب