پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
نظرات: ۱۱۵ |
۱
اطلاعیه فراجا در خصوص معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ابهامات طرح شده در فضای مجازی پیرامون معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد صحت ندارد و مورد تایید این سازمان نیست.

ایلنا نوشت: در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی فراجا که روز پنجشنبه منتشر شد، آمده است: با توجه به ابهامات طرح شده در فضای مجازی و اظهارات برخی از افراد پیرامون موضوع معافیت فرزند سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویر احمد، مستندات پرونده مربوطه، مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد، فرآیند رسیدگی به درخواست معافیت کفالت مشمول در سال ۱۴۰۱ مطابق با قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب ۱۳۹۰/۸/۲۲ مجلس شورای اسلامی طی شده است.

همچنین به جهت حساسیت موضوع، وضعیت پزشکی پدر مشمول در دو مرکز درمانی متفاوت ، یک مرحله در استان کهگیلویه و بویر احمد و مرحله بعدی در بیمارستان استان همجوار در شیراز مورد بررسی قرار گرفته است.

پزشکان متخصص هر دو مرکز درمانی، بیماری پدر مشمول را برابر مقررات و آیین نامه مربوطه مورد تایید قرار داده اند.

بر این اساس نتایج معاینات تخصصی نیز در شورای پزشکی وظیفه عمومی استان طرح و به اتفاق آراء، به تایید رسیده و در نهایت مراتب مورد تایید اعضاء هیات رسیدگی کفالت استان قرار گرفته است.بنابر این شبهه وارد شده در فضای مجازی صحت نداشته و مورد تایید این سازمان نمی باشد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب