سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۱
نظرات: ۰ |
۰
صدها طرح خدماتی و عمرانی در کشور کلید می‌خورد
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

همزمان با فرارسیدن هفته دولت، طرح‌های گوناگونی در حوزه‌های مختلف اعم از انرژی و عمرانی در کشور به بهره برداری می رسد.

اطلاعات نوشت: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از افتتاح 118پروژه بزرگ توزیع برق با اعتباری بالغ بر 810 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در اراک، محمود محمودی گفت: از این تعداد ،15پروژه برق‌رسانی در شهرستان اراک، 12پروژه در دلیجان، 14 پروژه در تفرش، 5پروژه در خنداب، 12 پروژه در غرق آباد، 6 پروژه در ساوه، 7پروژه در شازند، 8پروژه در فراهان، 12پروژه در کمیجان، 10 پروژه در آشتیان، 12پروژه در خمین و ۵پروژه در محلات به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره‌برداری از ۱۵۶پروژه توزیع برق در یزد

علی جم مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: ۱۵۶پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴۰میلیارد تومان امسال در هفته دولت در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.به گزارش خبرنگار ما در یزد، وی، افزود: این پروژه ها شامل تامین روشنایی معابر ، تامین برق نهضت ملی مسکن، توسعه، ساخت ، اصلاح و بهینه سازی و برق رسانی به روستاها است.

بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی‌ گفت: برای ادامه خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان بشرویه، گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بشرویه و ارسک با موفقیت به بهره‌برداری رسید که این اقدام گامی مهم در راه تأمین رفاه ساکنان این مناطق است.به گزارش خبرنگار ما در بیرجند، رحمان محمودی افزود: همچنین گازرسانی به 3 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان بشرویه افتتاح شده است که نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی منطقه خواهد داشت. در حال حاضر 2 شهر و 178 روستای شهرستان بشرویه با ضریب بهره‌مندی 100 درصدی زیر پوشش گاز طبیعی
 قرار دارند.

افتتاح 96 پروژه در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دولت، 96 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 6000 میلیارد ریال در سراسر استان آذربایجان غربی کلنگ زنی می‌شود یا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ما در ارومیه ، طاهر کیامهر با تبریک هفته دولت، مجموع پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در این ایام را  اعلام کرد و افزود: هفته دولت امسال 80 طرح برق‌رسانی افتتاح و ۱۶پروژه دیگر هم در سراسر استان آذربایجان غربی کلنگ زنی می‌شود.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی عمده طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی شده این شرکت به مناسبت هفته دولت را، در زمینه‌های اصلاح، بهینه سازی و توسعه شبکه‌های برق، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تامین برق مشترکان جدید و تامین روشنایی و ده‌ها پروژه دیگر دانست.

بهره‌برداری از 9 طرح  در دشتی9  طرح به مناسبت هفته دولت در حوزه‌های عمرانی، آموزشی ، مخابراتی و برق رسانی در شهرستان دشتی استان بوشهر افتتاح شد.به گزارش خبرنگار ما در کاکی، فرماندار دشتی گفت: همزمان  باهفته دولت،9 طرح عمرانی، آموزشی و مخابراتی با اعتبار بالغ بر 33 میلیارد ریال در  این شهرستان افتتاح و اجرا شد.علی بحرانی در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، با تبریک هفته دولت، از اهمیت این طرح‌ها در توسعه و آبادانی منطقه سخن گفت و اظهار داشت: این طرح‌ها شامل پروژه‌های مختلفی از جمله درختکاری، آبخیزداری و همچنین آغاز عملیات اجرایی 3مدرسه خیر ساز بوده است.

افتتاح 373 طرح در ملایر

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: ۳۷۳طرح با اعتباری بیش از ۱۵۵هزار میلیارد ریال در شهرستان ملایر برای افتتاح و یا کلنگ‌زنی در هفته دولت آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ما در ملایر، سلمان اسماعیلی اظهارداشت: از این تعداد طرح، عملیات اجرایی ۵۰پروژه با اعتبار ۱۱۱هزار میلیارد ریال آغاز شده است و ۳۲۳طرح هم به ارزش ۴۴هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان  این که از این طرح ها، ۶۱مورد با اعتباری افزون بر ۱۰۱هزار میلیارد ریال در بخش اقتصادی و ۳۱۲طرح با اعتبار ۵۱هزار میلیارد ریال در بخش عمرانی اجرایی شده است، افزود: از این تعداد ۲۳طرح در حوزه کشاورزی، تعاون روستایی و محیط زیست، ۱۱طرح در حوزه صنعتی، معدنی و خدماتی و ۲۷طرح  هم در بخش گردشگری، تجاری و صنایع دستی است.

اجرای 997  پروژه عمرانی و اقتصادی در هرمزگان

 استاندار هرمزگان گفت: طی هفته دولت در بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی بالغ بر ۹۹۷پروژه با اعتباری بیش از ۷۲هزار و ۲۰۰میلیارد تومان در هرمزگان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما در بندرعباس مهدی دوستی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید رئیسی اظهارداشت: «شهید جمهور» دولتمردی در تراز نظام جمهوری اسلامی بود که با رویکرد مردمی خود سبب شد مرزهای خدمت به مردم در کشور جابه‌جا شود.

وی هفته دولت را از منظرِ ذکر خدمات و زحمات دولت در یکسال گذشته و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا مهم دانست و افزود: هفته دولت امسال در بخش‌های گوناگون اقتصادی و عمرانی بالغ بر ۹۹۷پروژه با اعتباری بیش از ۷۲هزار و ۲۰۰میلیارد تومان در استان هرمزگان مورد بهره برداری یا کلنگ زنی قرار می‌گیرد.همچنین به گزارش خبرنگار ما در دامغان، علی اکبر عباسی راد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان گفت: 3 طرح عمرانی و بیولوژیک منابع طبیعی در حوزه‌های مرتعداری،آبخیزداری و بیابانزدایی در شهرستان دامغان به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب