سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
نظرات: ۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همزمان با برگزاری جلسه بررسی صلاحیت صالحی امیری وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شبنامه‌ای توسط یک نماینده نزدیک به جبهه پایداری در مجلس پخش شد.

شرق نوشت: مالک شریعتی نیاسر، نماینده نزدیک به جبهه پایداری تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگه‌‎ای آبی رنگ را همزمان با برگزاری جلسه علنی مجلس برای بررسی صلاحیت رضا صالحی امیری، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روی میز برخی نمایندگان مجلس گذاشت. نمایندگانی که این گزارش روی میزشان گذاشته شد، عمدتا نزدیک به اصولگرایان بودند.

فریادهای قالیباف بر سر مشاور زاکانی/ مجلس به تنش کشیده شد +عکس و ویدئو

پیگیری‌ها از نمایندگان مجلس، حاکی از آن است که این گزارش علیه صالحی امیری توزیع شده و در آن به مواردی چون صدور «حکم بازداشت» او در جریان اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ اشاره شده است. جالب آنکه در این گزارش اتهامات اقتصادی نسبت داده شده به صالحی امیری از سوی وزارت اطلاعات رد شده است. علیرضا خضریان، نماینده تهران در مجلس نیز در جریان نطق خود برای مخالفت با صالحی امیری توزیع این برگه علیه او را تایید کرد.

قالیباف، رئیس مجلس نیز به این اقدام مالک شریعتی نماینده نزدیک به جبهه پایداری واکنش نشان داد:

بعد از تذکر تند و تیز قالیباف به شریعتی صحن علنی مجلس دچار تنش شد و صالحی امیری گزینه پیشنهادی  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با انتقاد از فضای پر تنش مجلس اظهار کرد: عزیزان نماینده شما شهادت بدید که آیا می‌شود در این فضا تمرکز داشت و سخن گفت؟

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب